تعمیر BMW یونیت CAS , CAS3 بی ام و

تعمیر BMW یونیت CAS , CAS3 بی ام و

تعمیر BMW یونیت CAS , CAS3 بی ام و E60, E61, E63, E64, E70, E81, E87, E90, E91, E92, E93 تعمیرات الکترونیکی یونیت های مختلف خودروهای روز دنیا در کلینیک تخصصی دیجی برد.

بی ام و E93

درباره این محصول باید گفت که در سری ۳ بی ام و قرار داره. بی ام و ۳۳۵I سرنشینان و بدنه ی ۱۷۰۵ کیلوگرمی رو با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت میتونه جا به جا کنه. بدنه بسیار شیک طراحی شده، توسط مهندسانِ آلمانی، از جنس آلومینیوم است. که از وزن این محصول کم کرده. موتور ۶ سیلندر بی ام و ۳۳۵I، در کمتر از ۵ ثانیه شما رو به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسه که انتخاب شما رو راحت تر میکنه.

کد بدنه E92 و E93 همان سری ۳ E90 هستند اما با تغییر در ظاهر خودرو و همینطور بدنه آن که به صورت کوپه و روباز تولید شده ‏اند. این مدل به غیر از تفاوت ظاهری هیچ تفاوتی با مدل سدان ندارد و از همه جهات با آن خودرو یکی است. داینامیک رانندگی در این سری بسیار پویا بوده و هندلینگ مثال زدنی آن شهره عام و خاص است. در مدل روباز، سقف در حدود ۲۰ ثانیه زمان نیاز دارد تا به طور کامل باز شود تا شما آسمان را از درون ب ام و خود تماشا کنید و همین زمان طول می‏ کشد تا دوباره بسته شود.

 

یونیت CAS , CAS3

این یونیت در بخش زیر پای راننده و تقریبا نزدیک کیلومتر شمار خودرو نصب شده.کار این یونیت همانطور که از نامش پیداست Car Access به معنی دسترسی به خودرو است، به این شکل که کلید خودرو را شناسایی کرده و اگر کد کلید با کد درون حافظه مطابقت داشته باشد اجازه دسترسی به خودرو را صادر می کند و برق بخشهای مختلف خودرو را فعال می نماید.

یونیت CAS بی ام و

یونیت CAS بی ام و بخش ۳

مشکلات یونیت CAS , CAS3

  • خودرو روشن نمی شود

  • برق پشت آمپرها و کیلومتر وصل نمی شود

  • دیاگ به  یونت CAS متصل نمی شود

  • برق ترمینال ۱۵ یا ۳۱ و..  فعال نمی شود

  • قفل فرمان عمل نمی کند.

  • و…

تعمیر BMW یونیت CAS , CAS3 بی ام و

مشخصات فنی BMW یونیت CAS , CAS3 بی ام و

۵WK4 9513MBR

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *