تعمیر ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015

تعمیر ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015

تعمیر ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015 و عیب یابی تعمیر مرسدس بنز BENZ، پورشه و بی ام و  BMW در تمامی مدل ها به صورت تخصصی در دفتر مهندسی برق الکتورنیک دیجی بورد

 

مرسدس بنز e250 :

به طور کلی خودرو های سواری مرسدس بنز در کلاس های مختلف طبقه بندی می‌شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد آن دسته از ماشین ها را نشان می‌دهد. بنز کلاس E  یکی از همین سری ها می‌باشد که شروع خط تولید آن از سال ۱۳۷۳ آغاز و با هدف ساخت در رده متوسط این شرکت شروع شد.

بنز سری E که با کد مستعار w مانند w212 نیز شناخته می‌شود  و جز سری های پرفروش این شرکت می باشد.

مرسدس بنز E250 2015 خودروی فوق‌العاده‌ای است که هر ساله علاوه بر فیس لیفت زیباتر و متفاوت‌تر  ویژگی های خوبی به آن اضافه می‌شود .از آپشن های BENZ E250 2015 میتوان به دوربین پارک عقب ، سیستم های هشدار دهنده هنگام رانندگی ، ورود  بدون کلید  ، سامانه تشخیص خستگی راننده ، شیشه ضد بخار عقب و خیلی دیگر از این آپشن هاست که تعداد آن ها واقا زیاد است.

از مشخصات فنی  بنز E250 2015  نیز  حجم موتور ۱۹۹۱ cc  ،  توان ۲۱۱ اسب بخار  ، شتاب ۷.۶ ثانیه تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر  بر ساعت و گیربکس ۷ سرعته و انواع سیستم های ایمنی ABS برای کنترل و پایداری  ESP میتوان دید که نشان از توجه ویژه ی بنز به این کلاس خودرو است. همانطور که گفته شد سیستم ترمز ABS ای بی اس و پایداری ESP   بنز ماژول های پیشرفته ای دارد مانند سیستم ضد بلوکه ترمز ABS  و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD  ، سیستم کنترل پایداری DSC ، کنترل کشش  ASR  ، سیستم نگه دارنده  خودورو در مسیر و …

 

 

تعمیر ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015 :

شرکت دیجی بورد با سابقه عیب یابی  و رفع مشکل انواع یونیت و ECU خودرو های  لوکس و پیشرفته آماده تعمیر سیستم ABS  و ESP  مرسدس بنز E250  و تعمیر ای بی اس و ای اس پی مرسدس بنز و پورشه و BMW در دیگر مدل ها می باشد . تعمیرات تخصصی ABS بنز  در همه ی مدل ها نه تنها تجربه فراوان بلکه دانش تخصصی فنی و الکترونیکی بسیار بالایی می‌خواهد که شرکت دیجی بورد با وجود افراد متخصص و بهره‌مندی از این ویژگی ها آماده عیب یابی خودروی شما در شرایط مختلف است.

 

برخی از مشکلات رایج  ABS و ESP  بنز E250 و دیگر مدل های مرسدس بنز

  • خطا در یکی از سنسور های چرخ ها

  • خاموشی کامل یونیت ABS

  • چراغ ABS و  ESP در صفحه کیلومتر روشن است

  • دیاگ به آن وارد نمی شود

  • ترمز ABS عمل نمی کند

  • سیستم شبکه کن CAN مشکل دارد

  • و …

تعمیر ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015

شماره فنی ABS ای بی اس و پایداری ESP مرسدس بنز E250 2015

A212 431 35 12

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *