تعمیر یونیت abs ای بی اس هیوندای i20

تعمیر یونیت abs ای بی اس هیوندای i20

تعمیر یونیت abs ای بی اس هیوندای i20 تعمیر تخصصی ABS ای بی اس و سیستم های پایداری ESP انواع لکسوس بی ام و بنز پورشه آئودی تویوتا هوندا هیوندای در دفتر فنی مهندسی دیجی برد

هیوندای i20

هیوندای i20 یک هاچ بک سوپرمینی است که توسط هیوندای از سال ۲۰۰۸ تولید می شود. i20 اولین بار در نمایشگاه خودروی پاریس در اکتبر ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و بین i10 و i30 قرار دارد. i20 تقریباً در تمام بازارهای خود جایگزین Getz می شود ، در حالی که چندین بازار هاچ بک کمی بزرگتر Accent/Verna را جایگزین آن کردند.
در حال حاضر ، بزرگترین بازارهای i20 اروپا و هند هستند و دو مدل در حال توسعه برای ارائه در هر دو بازار موجود است.

نسل دوم هیوندای i20 (سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰):

نسل دوم سوپرمینی هیوندای i20 دارای طراحی بیرونی و داخلی جدید و موتور دیزلی ۱.۴ لیتری جدید است. در آگوست ۲۰۱۴ در هند و در نوامبر ۲۰۱۴ در اروپا راه اندازی شد. طراحی این خودرو از فلسفه طراحی هیوندای “Fluidic Sculpture 2.0” استفاده می کند. طراحی این خودرو در تاسیسات طراحی هیوندای در روسلهایم آلمان توسعه یافته است.

برخی از ویژگیهای طراحی i20 جدید شامل مه شکن ذوزنقه ای ، ستون سیاه C ، دور چراغ های عقب ، چراغ های جلو کار شده و جلو پنجره جلو شش ضلعی است. داخلی دارای داشبورد دو رنگ مشکی و بژ ، کنترل های صوتی چندنفره ، بلوتوث صوتی ۲ DIN با ورودی USB و Aux با ۱ گیگابایت حافظه داخلی ، دریچه های AC عقب ، دکمه اختصاصی شروع و توقف موتور و تنظیم اتوماتیک دما داخل کابین است.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

ABS یا سیستم ترمز ضد قفل چیست؟

سیستم ترمز ضد قفل ، ABS ، سیستمی است که برای جلوگیری از “قفل شدن” ترمزها یا اعمال فشار زیاد به ترمزها طراحی شده است به طوری که محور و چرخ های شما به طور کامل متوقف می شوند. وقتی چرخ های شما متوقف می شوند اما ماشین شما هنوز خیلی سریع حرکت می کند ، شما شروع به لغزش می کنید و سر خوردن باعث می شود که کنترل کامل خودرو خود را از دست بدهید ، که هنگام سفر با سرعت زیاد چشم انداز خطرناکی است. سیستم ABS از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

مشکلات ای بی اس هیوندای i20

  • ارور در بخش یکی از شیرهای برقی

  • ارور در بخش یکی از سنسورهای فشار

  • ارور در بخش پمپ موتور ای بی اس

  • مشکل در بخش یکی از سنسورهای چرخ ها

  • مشکل در شبکه CAN

  • مشکل در سنسور YAW

  • مشکل در G سنسور

  • و…

تعمیر یونیت abs ای بی اس هیوندای i20

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *