تعمیر کنترل پنل لیفتراک اشتیل STILL

تعمیر کنترل پنل لیفتراک اشتیل STILL

تعمیر کنترل پنل لیفتراک اشتیل STILL .تعمیر تخصصی انواع یونیت های الکترونیکی ECU ایسیو ای سی یو  لیفتراک های برقی اشتیل و تویوتا ، کوماتسو ،Linde Material Handling ،BAOLI ، Fenwick

.

انواع لیفتراک بر حسب نوع موتور

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لیفتراک، موتور لیفتراک است که تأمین‌ کننده قدرت و گشتاور لازم برای کارکرد لیفتراک هست.امروزه در لیفتراک‌ ها از انواع مختلف سوخت برای به کار انداختن موتور آن استفاده می‌شود. دیزل، بنزین، گاز و بنزین و نیروی الکتریکی از مهم‌ترین آن‌ ها می‌باشند. سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولاً برقی، فسیلی و یا گازی است.

یونیت های الکترونیکی لیفتراک ها

در بین لیفتراک ها معمولا لیفتراک های برقی از یونیت های الکترونیکی بیشتری استفاده می کنند. از جمله بخش درایو موتور الکتریکی که معمولا ولتاژ باتری ها را برای چرخش موتور تغییر داده و باعث به حرکت درآمدن لیفتراک می شود.از دیگر بخشها می توان به بخش کنترل پنل اشاره کرد که کار هدایت و کنترل لیفتراک و بازوی آن را بر عهده دارد یا یونیت های درایو پمپ های هیدرولیکی یا پنوماتیکی.اما در موتورهای سوختی لیفتراک های جدید معمولا یکی ECU ایسیو یا همان بخش کنترل الکترونیکی موتور تعبیه شده که کار کنترل و به حرکت در آمدن موتور را بر عهده دارد.

یا بخش شارژ بالانسینگ باتری ها که کار شارژ و افزایش طول عمر باتری های لیفتراک را بر عهده دارند.یا سیستم کنترل مرکزی که تمام بخشهای الکترونیکی به آن متصل شده و کار مغز متفکر اصلی پیکره الکترونیکی لیفتراک را بر عهده دارد.

 

از خرابی های عمده کنترلر اشتیل STILL

  • کنترلر روشن نمی شود

  • یکی از دکمه ها و یا فرامین کار نمی کنند.

  • یونیت هنگام روشن شدن اروری می دهد.

  • یکی از پارامترهای لیفتراک به نمایش در نمی آید

  • یونیت توسط لیفتراک شناسایی نشده و شبکه آن مشکل دارد.

  • و…

تعمیر کنترل پنل لیفتراک اشتیل STILL

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *