تعمیر کرین کنترل FUWA

تعمیر کرین کنترل FUWA

تعمیر کرین کنترل FUWA – تعمیر برد الکترونیکی Crane کنترل برند سازنده FUWA

معرفی شرکت صنعتی FUWA

این شرکت در شرق کشور چین در زمینه تجهیزات مهندسی ، ساخت و ساز و پروژه های عمرانی یک برند معتبر در سال های اخیر می باشد که در سال ۱۹۰۴ میلادی تاسیس شد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مجرب محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد.محصولات تولیدی شرکت صنعتی FUWA نظیر : محصولات پزشکی ، قطعات یدکی ، انواع جرثقیل ، محصولات اجاره ای . .. می باشد.

کاربرد کرین کنترل هوشمند

امروزه نحوه عملکرد یک جرثقیل با کمک نرم افزار های نصب شده در درایو صورت می پذیرد ابن کنترل هوشمندانه به بهبود عملکرد و بالابری لیفتراک های سنگین کمک شایانی کرده است.هرگونه نقص فنی در تجهیزات الکتریکی و مکانیکی جرثقیل توسط کرین کنترل هوشمند تشخیص و بلافاصله فعالیت آن قسمت را متوقف می سازد.

تمام اقدامات لازم با توجه به استاندارد جهانی ماشین آلات سنگین بعد از گذراندن آزمایش های متعدد صورت می پذیرد . سیستم کرین کنترل مانند سیستم بینایی به اپراتور اطلاعات مفیدی از انحرافات محموله جرثقیل ارائه می دهد.

 

بررسی کرین کنترل FUWA

Crane کنترل شرکت FUWA در طیف گسترده ای جهت فرایند های عمرانی صنعتی طراحی شده است که از تکنولوژی هیدرولیک و الکتریک جهت تعمیر و نگه داری  کارآمد استفاده می نماید همچنین ظرفیت بالابری تا گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر را دارد.ساختار بدنه کرین کنترل از فولاد سخت و مقاوم می باشد.

کابین آسانسور به شکل هوشمندانه ای گستره دید اپراتور را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد و نمونه های جدید این شرکت ایمنی بهتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *