تعمیر کامپیوتر اتاق BCM تویوتا پرادو

تعمیر کامپیوتر اتاق BCM تویوتا پرادو

تعمیر کامپیوتر اتاق BCM تویوتا پرادو. تعمیر تخصصی بی سی ام BCM انواع هیوندای کیا KIA هوندا لکسوس تویوتا TOYOTA بنز بی ام  BMW و در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

تویوتا:

تویوتا یک شرکت خودروسازی  چندملیتی ساخت خودرو و ماشین‌آلات مستقر در شهر تویوتایی استان آیچی ژاپن است. اولین خط تولید اتومبیل این شرکت سال ۱۹۳۷ توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی ، که متعلق به پدرش (ساکیشی تویودا) بود، راه‌اندازی شد. نخستین خودروی سواری این شرکت  ای‌ای نام داشت. این شرکت مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز است. سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن وبورس توکیو معامله می‌شود.

تویوتا پرادو:

تویوتا پرادو  پرفروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند سایز بزرگ در بازار استرالیا است و تویوتا برای فروش بیشتر این خودرو، تصمیم گرفته است ضمن اضافه کردن امکانات و تجهیزات ایمنی پرادو، قیمت آن را نیز کاهش دهد. همچنین تلاش‌هایی صورت گرفته است تا توانایی‌های خارج جاده‌ای این خودرو نیز بهتر از قبل شوند. در خصوص قوای فنی تویوتا پرادو جدید باید اشاره کرد که این خودرو با یک پیشرانهٔ ۲.۸ لیتری توربو دیزل همراه است که از سال ۲۰۱۵ روی پرادو عرضه می‌شود. مشخصات این پیشرانه بدون تغییر باقی‌مانده است و ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۳۴۰۰ دور بر دقیقه و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۶۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. البته گشتاوری که گفته شد مربوط به نسخهٔ مجهز به جعبه‌دندهٔ شش سرعتهٔ خودکار است و درصورتی‌که این پیشرانه را به همراه جعبه‌دندهٔ شش سرعتهٔ دستی سفارش دهید، گشتاور تولیدی آن به ۴۲۰ نیوتن‌متر در ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد.

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

BCM چیست؟

bcm یا همان کامپیوتر اتاق کار کنترل ادوات الکترونیکی اتاق  را انجام می دهد. کنترل قفل مرکزی خودرو ، برف پاکن ها و راهنما ها ، لامپ های روشنایی سالن. چراغ های جلو بخش ارتباطی با بعضی از سنسورها

 

مشکلات کامپیوتر اتاق BCM تویوتا پرادو:

  • مشکل در قفل مرکزی و در صندوق

  • مشکل در فلاشر و چراغ ترمز و دنده عقب

  • مشکل در تعریف ریموت

  • مشکل در روشن شدن خودرو

  • مشکل در برف پاک کن

  • مشکل در سنسور دنده عقب

  • مشکل در باز نشان دادن یکی از درها

تعمیر کامپیوتر اتاق BCM تویوتا پرادو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *