تعمیر پنل کولر هیوندای ولستر ۲۰۱۵

تعمیر پنل کولر هیوندای ولستر Hyundai Veloster ۲۰۱۵

تعمیر پنل کولر هیوندای ولستر Hyundai Veloster ۲۰۱۵ و تعمیر تخصصی ایرکاندیشن انواع هیوندای AZERA کیا KIA لکسوس بنز BENZ بی ام و BMW  تویوتا TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

معرفی هیوندای ولستر Hyundai Veloster:

هیوندای ولستر (Hyundai Veloster) خودرویی کوپه سه در است؛ که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در کره جنوبی تولید شده ‌است.

این خودرو در کلاس خودرو کامپکت کوچک قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده ‌است. سیستم جعبه‌دنده آن ۶ دنده به صورت دستی و اتوماتیک است. این خودرو از امکانات خوبی نیز بهره‌مند می‌باشد. هیوندای ولستر ابتدا در دو تیپ عادی و توربو قابل خریداری بود ولی اکنون هیوندای این دو تیپ را باهم ترکیب کرده ‌است و آن را با نام ریمیکس لیمیتد ادیشن نیز به فروش می‌رساند. همچنین هیوندای ولستر در سال ۲۰۱۱ موفّق به دریافت جایزه طراحی سال شد.

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

نسل دوم هیوندای ولستر:

هیوندای نسل دوم Veloster را در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی ۲۰۱۸ رونمایی کردند. این مدل از طراحی کاملاً جدیدی از نسل قبلی برخوردار است و همچنان از پیکربندی نامناسب درب ۲ در ۱ برخوردار است. این دستگاه همچنین با هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری خودکار ، کمکی برای حفظ مسیر و مانیتور توجه راننده ، به طور استاندارد از تجهیزات ایمنی جدید بهره مند می شود (این مورد در مورد مدل های فروخته شده در خاورمیانه که فقط از محصولات اصلی استفاده می کنند ، صدق نمی کند). اکنون همه Velosters های نسل ۲ به صورت استاندارد از سیستم تعلیق چند پیوندی بهره مند می شوند (قبلاً مدل های غیر توربوی نسل اول دارای محور عقب پیچش تورمی بوده اند) و Torque Vectoring Control. صف Veloster شامل Veloster پایه ، Veloster 2.0 Premium ، Veloster Turbo R-Spec ، Veloster Turbo و Veloster Turbo Ultimate است.

بعضی از مشکلات پنل کولر، الکتریکی نیستند؛

هوای گرم یک مشکل رایج A / C هیوندای ولستر است ، اما این تنها مسئله ای نیست که ممکن است با آن روبرو شوید. یکی دیگر از مشکلات رایج A / C ، ضعف جریان هوا است که می تواند به این معنی باشد که قسمت درایو فن خراب شده است.و جلوی هوای آن بسته شده است

مشخصات فنی هیوندای ولستر Hyundai Veloster ۲۰۱۵:

محور متحرک =» دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ =» ۴ خطی/۱۶
حجم موتور سی سی =» ۱۵۹۱
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) =» ۱۳۸/۶۳۰۰
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) =» ۱۶۷/۴۸۵۰
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه) =» ۱۰
تعمیر پنل کولر هیوندای ولستر Hyundai Veloster ۲۰۱۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *