تعمیر پنل کولر بخاری کرایسلر Chrysler 2015

تعمیر پنل کولر بخاری کرایسلر Chrysler 2015

تعمیر پنل کولر بخاری کرایسلر Chrysler 2015 و تمامی یونیت های خودروهای روز در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد.

خودرو کرایسلر

کرایسلر، (به انگلیسی: Chrysler) یا گروه کرایسلر ال‌ال‌سی، شرکت چندملیتی خودروسازی است، که بازار عمده آن در ایالات متحده آمریکا و کانادا قرار دارد و مالک فعلی آن، شرکت ایتالیایی فیات می‌باشد. گروه کرایسلر در سال ۲۰۱۲ در رتبه ۱۲ از بزرگترین خودروسازان جهان، قرار گرفت.

این کمپانی در سال ۱۹۲۵ توسط والتر کرایسلر در دیترویت، میشیگان تأسیس شد و هم‌اکنون، علاوه بر خودروهای کرایسلر، تولیدکنندهٔ اتومبیل‌های پرطرفدار جیپ و دوج نیز می‌باشد. شرکت کرایسلر، به‌عنوان یکی از سه خودروساز بزرگ، درایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

این خودرو کاملاً الکتریکی بوده و در کلاس خودروهای اس‌یووی قرار گرفته است. این خودرو می‌تواند با سرعت بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مایل در ساعت حرکت کند.

یکی دیگر از خودروهای الکتریکی تولید شده به وسیله این شرکت خودروسازی ،کرایسلر ای‌وی می‌باشد، که می‌تواند با قدرت ذخیره شده در باتری خود، تا ۶۴ کیلومتر بدون وقفه، حرکت کند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

تهویه مطبوع چیست؟ (Air Condition)

تهویه مطبوع عبارتست از انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، و نشتن در خودرو ، راحت و بهداشتی کرد و این امر سبب می شود شرایط هوا طبق روش خاصی بصورت اتوماتیک ثابت بماند و یا تغییر کند. تهویه مطبوع شاخه ای از تاسیسات در مهندسی مکانیک است که با توجه به عملکرد و کاربری سیستم های مختلف در این زمینه، دارای تنوع بالایی است.

مشکلات پنل کولر و بخاری

  • شکستن چرخ گردون تنظیم دما

  • تعمیر نادرست و غیر اصولی

  • روشن نشدن کولر و یا یکی از دریچه ها

  • سرد و گرم نشدن هوا خروجی

  • خراب شدن نمایشگر دما

  • کار نکردن یکی از دکمه ها

  • و…

تعمیر پنل کولر بخاری کرایسلر Chrysler 2015

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *