تعمیر پنل اعلام حریق fireclass

تعمیر پنل اعلام حریق fireclass

تعمیر پنل اعلام حریق fireclass- تعمیر تخصصی  برد پنل سیستم اعلام حریق در دیجی برد

معرفی پنل اعلام حریق یا آتش سوزی

پنل اعلام حریق مدیریت و کنترل سیستم اعلام حریق را بر عهده دارد.هدف از طراحی  تشخیص و اعلام آتش سوزی می باشد کنترل اتوماتیک تجهیزات و انتقال اطلاعات حیاتی تاسیسات جهت اعزام به منطقه آتش سوزی را از پیش فراهم می نماید. دیجی برد تعمیر سیستم اعلان حریق Fireclass  را با به کارگیری کارشناسان متبحر ارائه می دهد.

سیستم هوشمند پنل اعلام حریق قابلیت انتقال انرژی جهت راه اندازی دستگاه موردنظر، رله،دستگاه اطلاع دهنده  و.. را  دارد و معمولا به چهار نوع کدی، معمولی، آدرس پذیر و سیستم های Multiplex طبقه بندی می شوند.

تاریخچه برند FireClass

برند fireclassشرکت تولیدی انواع پنل های اعلان حریق ،دتکتور ، سنسور و مجموعه ای از تجهیزات و متعلقات سیستم  هشداردهنده آتش در ۵۰ سال گذشته از پیشگامان طراحی و تولید طیف گسترده ای از محصولات تشخیص آتش سوزی بوده است این برند نام آشنا اولین مرکز تحقیقاتی تکنولوژی تشخیص کربن مونواکسید آتش به احتساب می آید. تنوع بالای محصولات شرکت ،نصب و راه اندازی آسان پنل های تولیدی، ارایه راهبرد های مهندسی و کاهش هزینه اعتبار بالایی در بین رقبا در مدت تاسیس برای خود به ارمغان آورده است.

نحوه عملکرد پنل اعلام حریق

به طور کلی پنل اعلام حریق جهت افزایش ایمنی و حفاظت از ساکنین یک ساختمان طراحی شده است و افراد را برای رویداد  آتش سوزی آماده می نماید.این سیستم هوشمند در ابعاد و کاربردهای متنوعی به بازار عرضه شده که برخی از این پنل ها مجهز به سیستم اطفای حریق می باشند که به تبع زیان های ناشی از آتش سوزی را به مراتب کاهش می دهند.

در ابتدای امر این پنل ها سیگنال را به دتکتور ارسال می نماید و سپس دتکتور به کمک سنسور تعبیه شده زمانی که احساس خطر نماید با آژیر و چشمک زدن چراغ هشدار افراد را از وقوع حادثه مطلع می سازد.

زمانی که حادثه آتش سوزی رخ می دهد بین سیستم پنل اعلان حریق و دیتکتور حساس به دود و گرما سیگنالی مخابره می شود در صورتی که پنل کنترل مجهز به سیستم اطفای حریق باشد آنگاه سوییچر زنگ هشدار را به صدا در آورده و سپس آب از طریق نازل های  تعبیه شده مانند دوش حمام به محیط پیرامون فوران می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *