تعمیر پاور و سیستم روشنایی برج میلاد

تعمیر پاور و سیستم روشنایی برج میلاد

تعمیر پاور و سیستم روشنایی برج میلاد تعمیر سیستم های بالایی و کناری برج میلاد.تعمیر تخصصی برد لامپ های زنون و هالوژن و فلاش لامپ ها. تعمیر تخصصی انواع پاور های زنون نئون چشمک زن صنعتی

درباره برج میلاد تهران

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازه بلند نامتکی جهان است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازه رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌ شمار می‌آید.

نور پردازی برج میلاد

برای برج میلاد دو نوع تابش نور در نظر گرفته شد، یکی نورپردازی ثابت بدنه و دیگری نورافشانی ویژه که می‌تواند در غالب نمایش‌های سه بعدی نور بر بدنه باشد و تاکنون یک نمونه از آن به اجرا درآمده است. با تکمیل نورپردازی بدنه علاوه بر مشخص و نورانی بودن برج میلاد از تمام نقاط تهران، در مناسبت‌های مختلف شاهد فعال شدن کامل نورافشانی نیز خواهیم بود. سیستم کنترل نورپردازی بدنه در برج ملی میلاد به صورت متمرکز و بسیار پیشرفته است، به نحوی که می‌توان برای نورپردازی در شب و مناسبت‌های مختلف، برنامه‌ی یکساله برای آن تعریف کرد. در این نورپردازی پایه‌ی برج از پایین به سمت بالا روشن شده است. به دلیل عامل قدرت پرتاب نور، هرچه به مرکز پایه نزدیک می‌شویم از قدرت نور آن کاسته شده و در بخش وسیعی از میانه‌ی برج نوری وجود ندارد. این نورپردازی از بالا نیز به همین صورت تکرار شده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *