تعمیر فرمان برقی کیا اسپورتیج KIA Sportage

تعمیر فرمان برقی کیا اسپورتیج KIA Sportage

تعمیر فرمان برقی کیا اسپورتیج KIA Sportage تعمیر تخصصی فرمان برقی انواع بنز بی ام و تویوتا لکسوس پورشه هیوندای کیا در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

کیا اسپورتیج یا KIA Sportage:

کیا اسپورتیج یک SUV جمع و جور است (از سال ۲۰۰۴ به عنوان یک SUV متقاطع جمع و جور طبقه بندی می شود) که توسط تولید کننده کره جنوبی Kia از سال ۱۹۹۳ تولید می شود.

نسل چهارم کیا اسپورتیج (۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰):

کیا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سپتامبر ۲۰۱۵ از Sportage تازه طراحی شده خود رونمایی کرد و در سال ۲۰۱۶ (به عنوان مدل ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی) به بازار عرضه کرد. این شرکت گفت لبه های تیز متضاد و سطوح صاف از جنگنده های مدرن الهام گرفته شده است. سه موتور بنزینی و یک موتور دیزلی در خط تولید وجود دارد. گزینه های بنزینی ۱.۶ لیتری ، ۲.۰ لیتری یا ۲.۴ لیتری هستند که به ترتیب حدود ۹۷ کیلو وات/۱۶۱ نیوتن متر ، ۱۲۰ کیلو وات/۲۰۰ نیوتن متر و ۱۳۸ کیلو وات/۲۴۱ نیوتن متر عرضه می کنند ، در حالی که موتور دیزلی یک توربو ۲.۰ لیتری است که حدود ۱۳۵ کیلو وات/۴۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این مدل ها هم به صورت FWD و هم AWD در دسترس هستند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

فرمان الکتریکی یا EPS چیست؟

فرمان برقی (EPS) یک فناوری کلیدی برای رانندگی بسیار خودکار است. انواع EPS الزامات خودروهای اسپرت کوچک و متوسط و وسایل نقلیه تجاری سبک را برآورده می کند. EPS دارای یک موتور الکتریکی است که فرمان خودرو را کنترل می کند. EPS با یک موتور الکتریکی فرمان خودرو را کنترل و کمک می کند و احساس بهینه و لذت بخش فرمان را فراهم می کند.

مشکلات رایج فرمان های برقی کیا اسپورتیج

  • فرمان خطای سنسور زاویه دارد

  • خطای سخت افزاری می دهد

  • خطای الکتریکال موتور

  • خطای سنسور گشتاور

  • خطای ارتباطی

تعمیر فرمان برقی کیا اسپورتیج KIA Sportage

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *