تعمیر فرمان برقی بنز سی ال اس cls

تعمیر فرمان برقی بنز سی ال اس cls

تعمیر فرمان برقی بنز سی ال اس cls. تعمیر تخصصی فرمان برقی انواع بنز بی ام و تویوتا لکسوس پورشه هیوندای کیا در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

بنز

مرسدس-بنز، (به آلمانی: Mercedes-Benz) شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت قرار دارد. این شرکت ادامه قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، یعنی دایملر-موتورن-گیزلشافت است، که در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ تأسیس شده بود.

در مورد بنز سی ال اس cls ۲۰۱۳:

CLS550 با قدرت جریان آزاد و گشتاور یک biturbo V-8 تزریق مستقیم ۴۰۲ اسب بخار، می تواند فقط در ۵.۱ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. پدال‌های نرم این ماشین اجازه تغییر سرعت آنی در ۷ دنده اتوماتیک مختلف را به راننده می‌دهد، در حالی که سیستم تعلیق بادی نیمه فعال AIRMATIC و چرخ های ۱۸ اینچی با سرعت مطلوبی پیش می روند. درایو چهار چرخ ۴MATIC اختیار عملکرد هر راننده را در هر جاده و در هر فصلی افزایش می دهد.

فرمان برقی (EPS)

فرمان (EPS ) یا electric power steering امروزه جایگزین فرمان هیدرولیک،در تعداد زیادی از خودروهای جدید و خودروهایی که در بالا نام برد شده است.این فرمان ها از یک موتور الکترونیکی برای کنترل فرمان بهره می برند ، یکی از مزیتهای EPS حذف شدن پمپ هیدرولیک فرمان است که از۸_۱۰اسب بخار از قدرت موتور را مصرف می کند. همچنین حذف شدن مایع هیدرولیک ،شلنگها،ن شتیهای آن ونیز عدم نیاز به چک کردن آنها از مزیتهای این سیستم می باشد.این سیستم همچنین آرامتر از فرمان هیدرولیک کار می کند. زیرا در ان موتور برقی بجای پمپ در داخل شیلنگها و سوپاپها، وجود دارد و سرعت عکس العمل ان کمتر می باشد.همچنین فرمان برقی با بخش های مختلف خودرو در ارتباط است مثلا با سیستم ESP خودرو جهت کنترل پایداری خودرو در مواقع لیز خوردن در جاده در ارتباط است.

خطاهای عمده فرمان الکتریکی بنز ها

  • خطا بر روی سنسور ترک

  • خطای داخلی در یونیت internal fault

  • سفت شدن فرمان و نداشتن خطا در یونیت

  • سفت  شدن فرمان و داشتن خطا در یونیت

  • خطای مربوط به موتور برقی فرمان

  • خطای مربوط به سنسور زاویه فرمان

تعمیر فرمان برقی بنز سی ال اس cls

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *