تعمیر صفحه کیلومتر سورنتو ۲۰۱۰

تعمیر صفحه کیلومتر سورنتو ۲۰۱۰

تعمیر صفحه کیلومتر سورنتو ۲۰۱۰.تعمیر تخصصی انواع صفحه کیلومتر خودرو های خارجی کیا KIA هیوندا HYUNDAI هوندا تویوتا TOYOTA مزدا بنز BENZ بی ام BMW و در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

معرفی خودرو کیا سورنتو :

کیا سورنتو ایکس ام – Kia Sorento XM که نسل دوم سورنتو محسوب می شود از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ عرضه شد و پس از آن جای خود را به نسل سوم و حال چهارم داد. سورنتو مجهز به یک پیشرانه ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری می باشد که آن را خودرویی پرقدرت و سریع معرفی می کند. سورنتو خودرویی ۷ سرنشینه و دارای سواری قابل قبول و امکانات رفاهی کافی برخوردار است . وجود سیستم پویا به منظور هدایت کردن نور چراغ‌های خودرو هنگام حرکت در پیچ جاده‌ها بر خورداری از صندوق عقب هوشمند که به دکمه‌های روشن و خاموش مجهز است;بهره‌مندی از شش کیسه هوای ایمنی مجهز به سیستم تنظیم فرمان خودرو وجود دوربین ۳۶۰ درجه‌ی AVMمجهز به سیستم کروز کنترل هوشمند برخورداری از سیستم کمکی رانندگی بین خطوط جاده بهره‌مندی از سیستم اجتناب از برخورد جلو یا FCA و…..

صفحه کیلومتر خودرو چیست؟

در صفحه کیلومتر همه خودروها علائم زیادی دیده می‌شود ، که از جمله آن می شود به چراغ تعویض روغن،چراغ ایراد داشتن یکی از چراغ های بیرونی،چراغ مربوط به باتری که تمام تجهیزات جانبی خودرو از برق استفاده می کنند،چراغ نشان دهنده نقص در سیستم گیربکس اتوماتیک خودرو،  چراغ اخطار در سیستم کیسه هوای خودرو،چراغ مربوط به کروز کنترل که در صورت روشن بودن متداول آن نشان از مشکل در سیستم کروز کنترل می باشد، چراغ مربوط به ABS که در صورت روشن بودن مدام آن در برخی خودرو ها به احتمال زیاد در سیستم ABS مشکل به وجود آمده است ، چراغ مربوط به ۴×۴ در خودرو های شاسی بلند که در صورت خاموش بودن این سیستم اگر چراغ فورویل درایو یا ۴×۴ روشن بود نشان از خرابی سیستم است ،  چراغ چک موتور که به دلایل مختلفی روشن است که از جمله آن می توان به خرابی سنسور اکسیژن سنسور پمپ نام برد که می توان با یک دیاگ علت آن را فهمید.

مشخصات فنی سورنتو ۲۰۱۰:

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ
حجم موتور ۳۵۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۲۷۳ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۳۵ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۹.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت

از مشکلات عمده صفحه کیلومتر سورنتو ۲۰۱۰:

  • از کار افتادن دور موتور

  •  از کار افتادن سرعت خودرو

  • از کار افتادن نمایشگر دیجیتالی

  • از کار افتادن  بخشی از بک لایت یا تمام بک لایت

  • از کار افتادن گیج بنزین

  • خاموشی کامل ،وصل نشدن دیاگ

  • نمایش ندادن دقیق پارامترها

تعمیر صفحه کیلومتر سورنتو ۲۰۱۰

همچنین می توانید تمامی تعمیرات صفحه کلید انواع خودروهای خارجی را با این لینک ( صفحه کیلومتر) در سایت ببینید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *