تعمیر شارژر حرفه ای MasterVolt

تعمیر شارژر حرفه ایش MasterVolt

تعمیر شارژر حرفه ای MasterVolt- تعمیر برد الکترونیکی شارژر حرفه ای مستر ولت تعمیرات تخصصی شارژرهای صنعتی- تعمیر برد شارژر مستر ولت در دیجی برد

تاریخچه شرکت مسترولت:

شرکت مستر ولت  سال ۱۹۹۱ تاسیس شد ودر مارکت هایی نظیر صنعت دریایی، تلفن همراه، زیرساخت سلول های خورشیدی و انرژی های نو نقش بسیار پررنگی را در طی سی سال گذشته  ایفا کرده است . ابن کمپانی از محصولات تبدیل نیرو گرفته تا فناوری سویچینگ را پوشش می دهد.

دیجی برد  تعمیر شارژر حرفه ایMasterVolt را به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد که افتخار بزرگی برای خانواده دیجی برد می باشد . کیفیت بالای تعمیرات برد الکترونیکی در این مجموعه بی مانند می باشد که نتیجه تلاش مستمر کارشناسان مجرب دیجی برد می باشد.

معرفی شارژر مسترولت

با شارژر حرفه ای مستر ولت MasterVolt،باطری مورد استفاده خود را در هر جایی می توانید شارژ کنید.شرکت مستر ولت با  ارائه شارژر حرفه ای خود بهبود عملکرد باتری و افزایش عمر باطری را ضمانت می نماید.تنها کافیست که با یک کابل شارژر و اتصال به شبکهMasterBus باطری مصرفی خود را شارژ نمایید.این نسل از شارژر های پیشرفته یک صفحه نمایشگر حاوی اطلاعاتی نظیر جریان، ولتاژ ،فاز شارژ و اطلاعاتی درباره وضعیت باطری می باشد.

این نوع شارژر ها دارای سه سوکت خروجی هم اندازه می باشد اما  مدل های بزرگ تر که بسیار مناسب باتری های استارتی می باشد دارای یک خروجی و دو خروجی ۱۰ آمپر می باشد و در صورت عدم اتصال باتری به شارژر مستر ولت خروجیDC ثابت را ارائه می دهد.

فناوری شارژر  سه مرحله ای  و امکان شارژ فست یا سریع در کوتاه ترین زمان ممکن را به کاربر می دهد و برای باتری های لیتیومی انتخاب بهینه ای می باشند. لازم به ذکر است شبکه داخلی شارژر به گونه ای طراحی شده که به راحتی به دیگر محصولات مستر ولت اتصال می یابد و با توجه به استاندارهای ایمنی لحاظ شده از سوی شرکت تولیدی شارژ ایمنی به احتساب می آید.

این نمونه شارژر نسبت به باطری معمولی چندین عملکرد را به صورت همزمان انجام می دهد و انواع باطری ها با ولتاژ و ابعاد مختلفی را شارژ می نماید. از ویژگی منحصر به فرد این نسل از شارژر های پیشرفته مستر ولت  احیای باطری هایی که به صورت کامل دشارژ یا تخلیه شده اند میباشد و همچنین قادر یه شارژ سه باتری به صورت همزمان می باشند.

 

مشکلات شارژرهای صنعتی

  • دستگاه روشن نمی شود

  • ولتاژ خروجی دستگاه کاهش داشته

  • جریان شارژ باتری ها کم شده

  • دستگاه ارور می دهد

  • فیوز دستگاه بلافاصله بعد از اتصال به برق می سوزد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *