تعمیر سیستم مولتی مدیا و مانیتور BMW سری ۷

تعمیر سیستم مولتی مدیا و مانیتور BMW سری ۷

تعمیر سیستم مولتی مدیا و مانیتور BMW سری ۷.تعمیر تخصصی انواع سیستم مولتی مدیا بنز BENZ بی ام BMW و لکسوس هیوندای کیا KIA در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

مولتی مدیا چیست؟

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای است یعنی ارتباط و انتقال موضوع ها و مفاهیم با استفاده از رسانه های متفاوت همچون گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن.

ضبط صوت BMW:

این ضبط کار پخش موسیقی از طریق USB AUX و سی دی را انجام می دهد همچنین سیستم ناوبری و نویگیشن نیز بر روی آن نصب شده و می تواند از طریق GPS داخلی به مسیریابی کمک کند . همچنین این سیستم قادر است تصویر عقب و اطراف خودرو را در صورت مجهز بودن به دوربین های ۳۶۰ درجه مربوط در اطراف خود را نشان دهد. در این مدل دو مانیتور برای سرنشینان عقب نیز تعبیه شده تا از امکانات خودرو استفاده کنند

بررسی BMW بی ام دبلیو ۷۵۰LI:

بی ام و ۷۵۰Li دارای دو اتاق لارج LI و اتاق کوچکتر  با I نشان می دهند  که تمام این مجموعه ها با یک موتور ۸ سیلندر ۴۵۰ اسب بخاری ارائه می شوند. این موتور تویین توربو ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد که راننده را به فشردن پدال گاز ترغیب می کند. البته سیستم آی درایو به کاهش مصرف سوخت کمک می کند. زیر کاپوت ۷۶۰li با موتور ۱۲ سیلندر روبرو خواهید شد که به عنوان قوی ترین پکیج سری ۷ به مشتری ارائه می شود.

امکانات BMW 750LI:

۱-سیستم ایمنی:ABS- BAS – DTC – DSC

۲-کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو – جانبی – پرده ای – مجموعا ۶ کیسه هوا

۳-سیستم صوتی و تصویری:نویگیشن – تلویزیون– باند و ضبط پیشرفته – سی دی چنجر

۴-دیگر امکانات: یخچال – صندلی گرمکن و سرد کن – نایت ویژن-شیشه جلو ضد بخار – آینه های ضد اشعه – کنترل صدا- شیشه های ضد اشعه خورشید – تهویه هوا در صندلی های جلو – سنسور پارک عقب 

از مشکلات عمده مولتی مدیا BMW:

  • خاموش شدن ناگهانی ضبط خودرو در حین کار

  • روشن نشدن ضبط خودرو

  • ضبط خودرو روشن می شود اما صفحه نمایش آن خاموش است

  • اختلال در کارکرد سیستم عامل ضبط خودرو

  • یک یا دو مانیتور عقب کار نمی کنند.

  • ضبط خودرو صدای خروجی را ارائه نمی دهد

  • موس وسط  ضبط خودرو کار نمی کنند

 

تعمیر سیستم مولتی مدیا و مانیتور BMW سری ۷

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *