تعمیر سیستم ایرکاندیشن کیا اپتیما KIA

تعمیر سیستم ایرکاندیشن کیا اپتیما KIA

تعمیر سیستم ایرکاندیشن کیا اپتیما KIA و کلیه خودروها

سیستم ایرکاندیشن

سیستم چگونه می‌تواند دما را کنترل کند؟ این امر به راحتی با تغییر ابعاد ساده این سیستم، مثل سرعت فن صورت می‌گیرد. اگر کنترلر متوجه شود که دمای محیط بیرونی در حال افزایش است، سرعت فن را افزایش می‌دهد و هوای سرد سرعت‌تر به داخل اتاق پرتاب می‌شود و دمای اتاق کمتر خواهد شد. عنصر دیگری که با آن می‌توان دما را کنترل کرد، شدت تبخیرکننده روی ماده خنک‌کننده است.

سیستم‌های تهویه مطبوع اتوماتیک پیشرفته‌تر، از سنسورهای خورشیدی تعبیه شده روی داشبرد استفاده می‌کنند تا میزان گرمای ورودی به اتاق از طریق اشعه‌های خورشید را محاسبه کنند و اگر میزان زیادی از این تشعشعات توسط این سنسورها حس شود، به صورت اتوماتیک، شدت کارکرد سیستم بیشتر می‌شود تا راننده و سرنشینان موج گرما و تغییر دما را احساس نکنند.

اگر در محلی زندگی شما، وضعیت هوا پایدار است و خودروی شما سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دارد، شما فقط هنگامی که سوار خودرویتان می‌شوید، دما را تنظیم می‌کنید و بقیه کار‌ها را به عهده این سیستم هوشمند می‌سپارید. امروزه اکثر خودروها دارای کولر هستند و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به عنوان آپشن اضافی در نظر گرفته می‌شود، تمامی مدل‌ها دارای این آپشن هستند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

مشکلات سیستم ایرکاندیشن کیا اپتیما KIA

  • سیستم تنظیم دمای یکی از طرفین راننده و سرنشین کار نمیکند
  • یکی از دکمه ها به درستی عمل نمی کند
  • چراغ کولر روشن می شود ولی کولر کار نمی کند
  • میزان پرتاب باد تنظیم می شود
  • برد شکسته شده

مشخصات فنی ایرکاندیشن یا سیستم تهویه مطبوع کیا اپتیما

۹۷۲۵۰-D4720WK

۹۷۲۵۰-D4XXX

تعمیر سیستم ایرکاندیشن کیا اپتیما KIA

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *