تعمیر رادار نقطه کور لکسوس IS350

تعمیر رادار نقطه کور لکسوس IS350

تعمیر رادار نقطه کور لکسوس . تعمیر تخصصی رادار نقطه کور تویوتا و لکسوس is350/is250 ،بنز بی ام و پورشه تویوتا هیوندای کیا در دفتر فنی مهندسی دیجی برد تعمیرات رادار جلو و کروز رادار انواع خودروهای وارداتی.

رادار نقطه کور چیست؟

سیستم رادار نقطه کور یا (Blind Spot    information System) برای اولین بار توسط شرکت ولوو ارائه شده است.در حین رانندگی ممکن است خودروهای کناری  در مکانی باشند که برای راننده  خودرو قابل مشاهده نباشد.گاها این موضوع منجر به برخورد و تصادف می شود.برای  پیشگیری  از این موضوع  در گوشه های عقب خودرو یک رادار قرار داده شده است.که با حضور  یک چراغ زرد رنگ در کنار آینه جانبی به راننده هشدار داده می شود.

رادار های نقطه کور در لکسوس و تویوتا در بخش پشت سپر عقب نصب می شوند و یکی گوشه سمت راست نصب شده و سمت راست عقب را پوشش داده و دیگری در سمت چپ و قسمت باقی مانده پشتی خودرو را پوشش می دهد.این دو رادار از طریق شبکه به هم متصل هستند و در صورت ورود خودرو یا موتور سیکلت به این محدوده راننده را هنگام تغییر مسیر آگاه می کنند.

این رادار ها معمولا امواج مایکرو ویو را ارسال کرده و از تجزیه تحلیل جهت و سرعت برگشت امواج متوجه وجود جسم و سرعت حرکت آن می شوند.

مشکلات رایج رادار های نقطه کور

  • سیستم BSD فعال نمی شود

  • رادار کالیبره نمی شود

  • رادار مرتب از کالیبره خارج می شود

  • دیاگ به رادار وارد نمی شود

  • و…

مشخصات فنی رادار نقطه کور is350

۲۰۴Y51100100

تعمیر رادار نقطه کور لکسوس is350

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *