تعمیر رادار نقطه کور بنز E200

تعمیر رادار نقطه کور بنز E200

تعمیر رادار نقطه کور بنز E200- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی  رادار نقطه کور انواع خودروها در کلینیک دیجی برد زیر نظر کارشناسان مجرب

سیستم رادار نقطه کور

این سیستم هوشمند از فناوری حسگر های اولتراسونیک ultrasonic یا Radar پیروی می کند که در عقب و کنار خودرو توسط سازندگان خودرو تعبیه می شود.

این حسگر ها با کنترل خطوط مجاور ، موقعیت خودرو هایی که در نقطه کور شما قرار می گیرند را تعیین می نمایند.

مانیتورینگ نقاط کور ، یک سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS که به منظور کاهش تصادفات در هنگام تغییر خطوط ابداع شد.

نحوه عملکرد سیستم مبتنی بر رادار نقاط کور

این سیستم به کمک مجموعه ای از حسگر های تعبیه شده روی آینه های جانبی یا سپر عقب ، نقاط کور راننده را شناسایی می کند و به صورت بصری و صوتی هشدار می دهد. در برخی از خودرو ها از دوربین به عنوان بخش اصلی سیستم استفاده می شود.

در برخی از خودرو های امروزی  سیستم نقاط کور BSM مجهز به هشدار لمسی مانند : لرزش فرمان یا صندلی راننده می باشد حتی در نمونه های پیشرفته قابلیت مداخله با ترمز و فرمان را دارند.

سیستم رادار نقاط کور BSM در بزرگراه ها خیلی بهتر از خیابان ها و معابر شهر عمل می کند. این فناوری پیشرفته اجسام ثابت در کنار جاده مانند : نرده های محافظ دکل ها ، وسایل نقلیه پارک شده و… هیچ هشداری نمی دهد.

نقاط قوت سیستم رادار نقطه کور BSM

یکی از خصوصیات بارز تکنولوژی BSM ، کاهش خطر ناشی از تصادف در اثر تغییر جهت ناگهانی وسایل نقلیه می باشد. این سیستم هوشمند برای جلوگیری از هشدار های نادرست اجسام  را طبقه بندی می کند.

اغلب مانیتور نقاط کور مجهز به ویژگی هشدار ترافیک عقب ، هنگام خروج از مکان های پارک به عقب وسایل نقلیه ، اجسام و عابر را در مسیر خودرو شناسایی می کنند. شرکت خودرو سازی نیسان و فورد این سیستم را به عنوان مجموعه فناوری ایمنی خود قرار می دهند.

بررسی اجمالی خودرو بنز E200

شرکت خودرو سازی Mercedes-Benz ، با تولید کلاس E گام بزرگی به سوی آینده برمی دارد. کلاس E  سطح جدیدی از رانندگی ایمن را در طی سال های اخیر ارائه می دهد.

ینز E200 یک خودرو ۴ سیلندر خطی به ظرفیت موتور ۲ لیتر توربو شارژ و قدرتی معادل ۲۴۱ اسب بخار دارد. E200 مجهز یه گیربکس ۹ سرعت اتوماتیک است .تکنولوژی Air Body Control ، سیستم تعلیق بادی و دمپر تطبیقی ناهمواری جاده را برای سرنشینان کاهش می دهد.

E200  طیف گسترده ای از ویژگی های ایمنی نو آورانه و فناوری sonar مهندسی شده است که حفاظت سرنشینان را تضمین می کند. گزینه های ایمنی این خودرو لوکس شامل : BSM سیستم رادار نقطه کور ، دوربین دید عقب ، تکنولوژی ACC رادار جهت حفظ فاصله ایمنی تجهیز به ترمز خودکار و … است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *