تعمیر رادار لکسوس

تعمیر رادار لکسوس

تعمیر رادار لکسوس در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

معرفی لکسوس:

لکسوس، (به انگلیسی: Lexus) و (به ژاپنی: レクサス) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد.

امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.

لکسوس NX در آغاز در دو نسخه ۲۰۰T (سوخت بنزینی) و NX300H (سوخت هیبریدی) به بازار عرضه شد.این مدل در سال ۲۰۱۴ معرفی شد که بعد از LX و RX در خانواده شرکت لکسوس بود.

تا قبل از اینکه لکسوس NX تا اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی شود.دارای ۲ عضو شاسی بلند در برند خود بود که یکی از آنها لکسوس RX می باشد که از طراحی زیبایی برخوردار بوده که ما مدل RX را با نام مدل معروف RX350 می شناسیم و دیگر مدل LX بود که بر روی پلتفرم لندکروز تویوتا ساخته شده است.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

مشخصات فنی لکسوس:

لکسوس ان ایکس مدل هیبرید دارای یک موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپ با حجم دو هزار و پانصد سی سی هیبریدی است.این ورژن همانند دیفرانسیل هوشمند ( AWD ) می باشد. رینگ های پیشفرض مدل هیبرید هفده اینچی آلومینیوم می باشند که قابلیت سفارش مدل هجده اینچی را دارا می باشد.شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۹ ثانیه می باشد که برای وزن و قدرت ۱۹۵ اسب بخاری اش قابل قبول است.

مشکلات رایج رادار لکسوس:

  • رادار کالیبره نمی شود
  • ارور یا خطا دارد
  • رادار به دیاگ متصل نمیشود
  • و…

تعمیر رادار لکسوس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *