تعمیر رادار خودرو هیوندای جنسیس Hyundai Genesis

تعمیر رادار خودرو هیوندای جنسیس Hyundai Genesis

تعمیر رادار خودرو هیوندای جنسیس Hyundai Genesis .

در این مرکز با استفاده از دانش الکترونیکی و کارشناسی دقیق بیش از صدها برد انواع رادار عیب یابی و تعمیر گردیده.رادارهای تعمیر شده در دیجی برد همه باضمانت بوده و بدون کوچکترین نقص مورد استفاده قرار خواهند گرفت.دیجی برد به صورت عملی و واقعی یکی از اولین تعمیر کنندگان رادار بوده و رادارهای تعمیر شده ما سالهاست که بدون مشکل مورد استفاده قرار گرفته است.

رادار در خودرو

رادار خودرو همان طور که از اسم آن پیداست وظیفه شناسایی موانع اطراف خودرو را بر عهده دارد.در مدل های قدیمی تر این وظیفه بر عهده سنسورهای اولترا سونیک نصب شده بر روی سپر بود اما در فاصله محدود چند متری که تا امروز نیز در بعضی از موارد با رادار به اشتباه گرفته میشوند.رادارها در خودروهای امروزی علاوه بر تشخیص و نمایان کردن موانع، به سیستم ناوبری خودرو در هدایت و کنترل خودرو بدون دخالت انسان نیز کمک میکنند.  رادار های خودرو های روز از دو قسمت مکانیکی و الکترونیکی(تقریبا شبیه به رادار های نظامی) تشکیل شده اند.
رادار خودرو نه تنها از پیچیده ترین،بلکه قطعا پیچیده ترین قطعه الکترونیک خودرو محسوب میشود (قیمت این قطعه پیچیده و کوچک خود گواهی بر اثبات این مورد میباشد) . دفتر مهندسی دیجی برد (digi board ) با تکیه بر توان و تخصص مهندسین خود توانسته است در زمینه تعمیر این قطعه پیچیده کارنامه درخشانی با سابقه تعمیر ده ها مورد، از خود بر جای بگذارد.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

رادار جنسیس چیست؟

این رادار یک رادار کاملا پویا است که در جلوی خودرو سمت راست(سمت شاگرد) زیر سپر نصب شده و با توجه به قابل تنظیم بودن ارتفاع شاسی خودرو می تواند زاویه امواج دریافتی و ارسالی را تغییر دهد، هنگام استفاده از کروز کنترل می تواند فاصله خودرو تا  خودرو جلویی را با سه مقدار دلخواه قابل انتخاب در کیلومتر حفظ کند .رادار با استفاده از ارتباطی که با سیستم کنترل موتور ECU و همچنین ESP پایداری و ترمز ضد قفل دارد در هنگام نیاز، نیروی موتور خوردو را افزایش می دهد و یا در صورت نزدیک شدن بیش از حد به خودرو جلویی به ESP فرمان می دهند تا متناسب با نیاز ترمزگیری کند.در صورت اشکال در سیستم رادار چراغ قرمز مربوط در کیلومتر روشن شده و کروز کنترل خودرو از کار خواهد افتاد.

مشکلات رادار جنسیس

  • ارور ۱۶۰۴

  • ست نشدن رادار

  • روشن شدن چراغ قرمز رادار

  • ارور نرم افزار

  • شکستگی

  • آب خوردگی

تعمیر رادار خودرو هیوندای جنسیس Hyundai Genesis

مشخصات فنی رادار خودرو هیوندای جنسیس Hyundai Genesis

ARS340

۹۶۴۰۰-۳m200

۹۶۴۰۰-۳n100

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *