تعمیر رادار بنز ACTROS (اکتروس)

تعمیر رادار بنز ACTROS (اکتروس)

تعمیر رادار بنز ACTROS (اکتروس).تعمیرات تخصصی انواع رادار های خودروهای سنگین ، تعمیر تخصصی انواع رادار ایسیو ECU ای سی یو کامیون کشنده بنز ولوو اسکانیا رنو در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

بررسی بنز اکتروس

کارخانه ی مرسدس بنز با معرفی کامیون های آکسور فاصله بین تراکتورهای آکتروس و آتگو را پر می کند. تراکتورهای آتگو تراکتورهای همه منظوره ی محصول ۱۹۹۷ بودند که ۷٫۵ تا ۱۶ تن متری وزن داشتند و یک موتور تک رده ی ۴ یا ۶ سیلندری روی آن بود. تا سال ۲۰۰۵ تمام کامیون های مرسدس بنز با موتور تک رده به نام آتگو معرفی می شدند تا با فیس لیفت سال ۲۰۰۵ نخستین آکسور با وزن ۱۸ تن معرفی شد. اما ماشین های آکتروس ماشین هایی بود که در سال ۱۹۹۵ برای نخستین بار معرفی شد و برای مصرف بارکشی های مسافت طولانی و کارگاه های ساختمان سازی به کار می رفت. توان خروجی و گشتاور این خودرو و نیز وزن آن بسیار بیشتر از آتگو بود. وزن هجده تن وزن حداقلی بود که این کامیون ها را بر اساس آن می ساختند و از همان ابتدا یک موتور ۶ یا ۸ سیلندر روی آن سوار می شد که با گازوییل کار می کرد و به توربو شارژ برای تقویت موتور و نیز خنک کننده ی داخلی برای سرد کردن سریع ترمزها مجهز بود.

حداکثر ایمنی یک شعار اساسی از برند مرسدس بنز است. دستیابی ایمن به مقصد – با پشتیبانی سیستم های کمکی و ایمنی که به طور فعال فشار روی راننده را کاهش می دهد ، از وسیله نقلیه و محموله آن محافظت می کند و از این طریق به مقرون به صرفه تر شدن همه سفرها کمک می کند.

این سیستم ایمنی می تواند موانع پیش روی وسایل نقلیه را تشخیص دهد ، به راننده در مورد خطرات شناسایی شده هشدار دهد و در صورت لزوم ، یک برنامه ترمز کامل را انجام دهد تا از شدت تصادف احتمالی و پیامدهای آن کاسته شود.

این سیستم تقویت و آزمایش شده و Active Brake Assist 3 است.  این سیستم  Active Brake Assist 4 عابران پیاده را تقریباً در همه شرایط ترافیکی تشخیص می دهد ، به عنوان مثال هنگام عبور کامیون اگر عابری در مسیر روبرویی آن قدم بگذارد،این سیستم وارد عمل می شود. هنگام چرخش وسیله نقلیه ، عابران پیاده نیز در محدوده رادار شناسایی می شوند. هشدارها و ترمزهای خودکار که با کشف عابر پیاده آغاز می شوند تا سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت فعال هستند.

سیستم ایمنی با عملکرد توقف و حرکت برای پشتیبانی و کمک به راننده در شرایط استرس زا آماده است و می تواند خطر برخورد تصادف را کاهش دهد.

این سیستم بر اساس این رادار جلو فعال شده و عمل می کند. این باعث افزایش ایمنی و راحتی سواری می شود.

مشخصات فنی بنز اکتروس

کشنده مرسدس بنز آکتروس ۱۸۴۴ تیپ۳ با موتور وی۶ نقره ای رنگ یورو ۵+EEV

گیربکس اتوماتیک ۱۲+۲ دنده پاور شیفت

کارت ۴۲ تن

گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن متر در ۱۰۸۰ دور در دقیقه

قدرت موتور ۴۴۰ اسب بخار در ۱۸۰۰ دور در دقیقه

ترمز ها دو مداره جلو و عقب دیسکی مجهز به ABS و ASR -مجهز به ترمز موتوری و ریتاردر(آپشن)

ظرفیت باک ۱۰۰۰ لیتر

اشکالات احتمالی رادار بنز آکتروس:

  • رادار کالیبره نشده و یا از کالیبره خارج می شود

  • چراغ غیر فعال شدن رادار در کیلومتر شما روشن است.

  • رادار خود به خود از سیستم خارج می شود

  • سیستم بعد از مدتی علامت کثیفی رادار را نمایش می دهد

مشخصات فنی رادار بنز  آکتروس

A 000 446 12 49

تعمیر رادار بنز ACTROS (اکتروس)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *