تعمیر دستگاه کاهش وزن alphalipology alice

تعمیر دستگاه کاهش وزن alphalipology alice

تعمیر دستگاه کاهش وزن alphalipology alice – تعمیر تخصصی برد و قطعات الکترونیکی تجهیزات پزشکی

معرفی دستگاه کاهش وزن alphalipology alice

دستگاه alphalipology alice از دو فرایند مادون قرمز و تحریک الکترونیکی جهت ساخت عضله و کاهش وزن به صورت همزمان ترکیب می کند.

در  دستگاه alphalipology alice ، پرتو های مادون قرمز گرما را در کل بدن پخش می کند تا به از بین بردن سلول های چربی کمک کند و در این هنگام الکترود ها بر روی قسمت خاصی از بدن نظیر : شکم ، ران و… قرار می گیرند تا ماهیچه های تحریک شده جایگزین رسوبات چربی شوند.

دستگاه کاهش وزن بدن

دستگاه های لاغری بیشتر برای تقویت بدن مورد استفاده قرار می گیرند البته برای تمرینات ورزشی فشرده به تقویت عضلات کمک می کنند. این نوع دستگاه ها  دور کمر ، ران ، بازو و … را کاهش می دهند اما چربی کل بدن را کاهش نمی دهند.

این نوع تجهیزات به همراه ورزش منظم و رژیم غذایی سالم جهت کاهش وزن و فرم دادن به بدن مفید واقع می شوند.

دستگاه های ورزشی کاهش وزن بدن

یکی از دستگاه های ورزشی بسیار مناسب  کاهش وزن ، تردمیل می باشد که باید بخشی از برنامه تمرینی روزانه شما باشد تا با راه رفتن و دویدن  امکان سوزاندن کالری را فراهم می کند.

دوچرخه ثابت stationary bicycle در باشگاه های ورزشی یا خانه یکی دیگر از تجهیزات مناسب برای کاهش وزن می باشد که در صورت استفاده صحیح و برای مدت زمان قابل توجهی کالری زیادی می سوزاند. قابلیت جا به جایی آسان دوچرخه ثابت از مزایای وسیله ورزشی می باشد.

دستگاه ورزشی ویبره  vibration exercise machine یکی از جدید ترین تجهیزات ورزشی در باشگاه های بدنسازی است که با  لرزش یا ویبره در اعضای بدن تمرکز روی از بین بردن سلولیت منجر به کاهش وزن می گردد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *