تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS

تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS

تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS  تعمیر دستگاه پایانه ی فروش SZZT ks8223  و تمامی قطعات و تجهیزات الکترونیکی صنعتی شما در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد

SZZT Electronics

SZZT Electronics در سال ۱۹۹۳ تاسیس و در پارک صنعتی SZZT واقع در شهر شن ژن چین در یک ساختمان به مساحت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع  است

سرمایه ی کلی این شرکت ۴۶ میلیون دلار برآورد شده و دارای  بیش از ۱۸۰۰ کارمند ۲۲ شعبه و ۱۷۲ دفتر خدمات در سراسر چین است

SZZT Electronics به عنوان یک شرکت با سطح بالای تکنولوژی در زمینه ی امنیت اطلاعات پرداخت مالی به عنوان یک عملیات کوچک شروع به کار کرد اما در حال حاضر تبدیل به یکی از تامین کنندگان پیشرو در چین شده است امروزه SZZT Electronics یکی از تولید کنندگان برتر محصولات پرداخت پایدار با کیفیت و محصولات ترمینال خودپرداز مانند (EPP (Encrypting PIN Pad)، POS (Point of Sales و کیوسک است.

امروزه، ترمینال POS و محصولات EPP SZZT Electronics با موفقیت در سراسر جهان به فروش می رسد و مشتریان این شرکت عمدتا در آسیا، امریکا، اروپا و خاورمیانه هستند .

پس از چند سال پیشرفت سریع، SZZT Electronics به یک شرکت پیشرفته تبدیل شده است که به شدت روی پرداخت مالی و امنیت بالا تمرکز دارد.

پایانه ی فروش POS

پایانه فروش، ( Point of sale) در مجموعه سخت‌افزارهای بانکی و سیستم‌های پرداخت، پایانه‌های فروش یا کارتخوان (POS) دستگاهی است، که از طریق ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای، به سیستم بانکی امکان انتقال خودکار مبلغ خرید، از حساب فروشنده را فراهم می‌سازد. دستگاه‌های پایانه فروش علاوه بر امکان پرداخت، دارای عملکردهای مختلفی از جمله اعلام موجودی، دریافت صورتحساب، امکان انصراف از خرید و گزارش روزانه است، که صاحبان آن را از مزایای شعبه کوچک بانکی، برخوردار می‌کند.

کلمه (مخفف انگلیسی: POS) مختصر شده (به انگلیسی: Point of Sale) یا “نقطه فروش” است و به صندوق‌های فروشگاهی اطلاق می‌شود، که در خروجی‌های فروشگاه ها،رستوران‌ها، هتل ها و نظایر آن برای دریافت وجوه مشتری، به کار گرفته می‌شود. پوز در مفهوم عام‌تر می‌تواند به محلی که برای این کار اختصاص یافته، اطلاق شود و در مفهوم اختصاصی می‌تواند به معنای دستگاهی باشد، که این کار را انجام می‌دهد (صندوق مکانیزه).

اولین پایانه فروش مجهز به میکروکنترلر توسط ویلیام بروبک در سال ۱۹۷۴ ساخته شده و در فروشگاه مک دونالد به کار گرفته شد. این دستگاه از میکرو پرسسور اینتل ۸۰۰۸ بهره می گرفت.

روی این دستگاه به ازای انواع غذاها ، یک کلید مخصوص کار گذاشته شده بود و دارای کلیدهای رقمی برای تعیین تعدا سفارش بود.

در ایران بحث استفاده از پایانه فروش،برای اولین بار در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند و اندکی بعد در فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه مطرح شد و سیستم‌های ارائه شده در دهه هفتاد در آن فروشگاهها اجداد نسل جدید این پایانه‌های سرویس هستند.

از سال ۱۳۸۴،موضوع اتصال پایانه فروش به کارت خوان بانکی توسط دو شرکت پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک سامان در دستور کار قرار گرفت.

در حال حاضر شرکت هایی مانند به پرداخت ملت، کارت اعتباری ایران کیش ،فن آوا کارت و آسان پرداخت و… مشغول ارائه خدمات در این رابطه می‌باشند.

تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS

انواع پایانه های فروش از نظر بستر ارتباطی

Dial-up POS :

ارتباط در این گونه از پایانه‌ها در بستر Dial (خط تلفن ) می‌باشد.

GPRS POS :

دستگاه پایانه سیار، نسل جدیدی از دستگاه‌های کارتخوان است که با استفاده از خدمات سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس‌های بستر GPRS انجام می‌دهد.

در این گونه پایانه‌ها با قراردادن یک عدد سیم کارت امکان انجام تراکنش مهیا می‌باشد.

  • کاربرد

– در فروشگاه های بزرگ که سیستم پخش سیار (Delivery) دارند

-در سیستم‌های توزیع مویرگی یا شرکت‌های پخش

– در محل‌هایی که دسترسی به سایر خطوط ارتباطی به سهولت امکان‌پذیر نیست

  • ویژگی‌ها

– قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی

– سرعت بالای تراکنش

– قابلیت استفاده از باتری شارژی با عمر بالا

LAN POS :

نسل جدیدی از پایانه‌های فروش است که قادر به ارسال و دریافت اطلاعات از طریق بسترهای شبکه محلی (LAN) و با سرعت تراکنش بسیار بالا است.

کاربرد

  • استفاده در مکان‌هایی که سرعت بالای تراکنش به علت تعدد مشتریان (کمتر از ۲ ثانیه) اهمیت دارد
  • استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به خط تلفن مقدور نیست (مانند مراکز جهانگردی)
  • راه‌اندازی چند پایانه به موازات هم بدون استفاده از تلفن یا حداکثر با استفاده از یک خط تلفن

ویژگی‌ها

  • سرعت بالا در تراکنش (کمتر از ۲ ثانیه)
  • کاهش مغایرت‌های احتمالی
  • انجام تراکنش بدون نیاز به خط تلفن
  • انجام تراکنش با استفاده از بستر اینترنت

Bluetooth POS :

این نوع پایانه از یک پایه و یک کارتخوان تشکیل شده است که قادر است تا شعاع ۱۰۰ متری، عملیات تراکنش را بر پایه تکنولوژی بلوتوث انجام دهد.

کاربرد

  • رستوران‌ها
  • مراکز دارای فعالیت‌های گوناگون در یک مکان
  • مراکز دارای صندوق‌های متعدد
  • ارائه خدمات VIP برای مشتریان

ویژگی‌ها

  • راحتی و رفاه بیشتر در پرداخت وجوه توسط مشتریان
  • جلوگیری از تراکم افراد در کنار صندوق‌های پرداخت
  • عدم نیاز به اتصالات مخابراتی اضافی

دستگاه پایانه ی فروش SZZT ks8223

نسل جدیدی از پایانه های فروشگاهی می باشد که مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و تجمیع دستگاههایی چون کارتخوان سیار، پد امضاء دیجیتال، بارکد خوان، چاپگر و دوربین در یک دستگاه می باشد.

این دستگاه All In One که دارای صفحه نمایش لمسی رنگی ۵.۵ اینچ با رزولوشن بالا می باشد، دستگاهی با رویکردی جدید در ترکیب نیازهای صنعت پرداخت و کسب و کارهای اصناف بوده که شرکت رهیاب رایان فردا با فعال سازی تمامی ماژول های این دستگاه نظیر NFC ، بارکد خوان تک بعدی و دو بعدی، دوربین، پد امضا و ….  و تولید نرم افزار مربوطه در اتصال با سوئیچ برخی از شرکت های PSP ، آماده ارائه دستگاه و خدماتی نظیر خرید، مانده، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انواع سرویس های پرداخت، شارژ کارتهای شهروندی، گزارشات متنوع، تحت شبکه WIFI و ۴G به شرکت های PSP ، سازمان ها و مشتریان دیگر می باشد.این دستگاه پس از اخذ گواهینامه های PCI ، EMV ، ISO و CCC، توانست تاییدیه شاپرک را از طریق سه شرکت PSP بمنظور ورود به بازار پرداخت ایران کسب نماید.

همچنین  درگاه پرداخت Card Present با استفاده از این دستگاه  بمنظور آسان سازی و سرعت بخشیدن به پرداخت های درون برنامه ای،  تولید و قابل ارائه می باشد.تمامی شرکت های ارائه دهنده سرویس در محل مشتری اعم از شرکت‌های توزیع و پخش کالا و خدمات، حمل و نقل، خدمات پستی، امدادی ، سفارش گیرندگان انواع کالا، کسب و کارهایی نظیر هایپر مارکت ها ، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، پارکینگ ها، رستوران ها، شرکت های بیمه و …. می توانند با بکارگیری از قابلیت های متنوع این دستگاه و دور شدن از روش های سنتی استفاده ترکیبی از چند دستگاه (Signature pad +Mobile POS +Tablet) ، باعث افزایش سرعت در انجام کار و تراکنش ها ، کاهش هزینه ها ، دقت در انجام عملیات ها، جلوگیری از سوء استفاده های مالی  و …. شوند. هم اکنون این دستگاه به سوئیچ شرکت های ایران کیش، فن آوا کارت و مبناکارت آریا متصل می باشد.

مشکلات عمده ی دستگاه پایانه ی فروش SZZT ks8223

  • مشکل پرینتر
  • خاموش یا کم رنگ شدن ال سی دی
  • خاموشی کامل
  • عدم شناسایی سیم کارت
  • عدم توانایی برقراری ارتباط با وایرلس
  • کار نکردن تاچ ال سی دی
  • و…

تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد

تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS تنها  یکی از نمونه های تعمیر شده در مرکز تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد است ، متخصصین ما آماده ی دریافت ، عیب یابی و تعمیر تمامی تجهیزات و قطعات الکترونیک صنعتی شما هستند

 

6 دیدگاه در تعمیر دستگاه پایانه ی فروش POS
  1. سلام خسته نباشید .یک عدد دستگاه m pos دارم ک مشکل داره ‌این مدل رو تعمیر میکنید ؟

  2. سلام دستگاه من شارژ نداشت بعد که زدمش بوی سوختنی میداد بعد که روشن شد صفحه ان یه شکل سفید کامل شد بدون شکل و نوشته فقط سفید خالی ایا تعمییر میشه ؟ مدلش D210

  3. سلام
    دستگاه پز SZZT مدل KS8223 دارم ال سی دی
    دستگاه شکسته قیمت ال سی دی اون چقد در میاد؟


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *