تعمیر دستگاه سنجش و تشخیص رنگ

تعمیر دستگاه سنجش و تشخیص رنگ

تعمیر دستگاه سنجش و تشخیص رنگ – تعمیر تخصصی دستگاه سنجش رنگ مدل FRU که در صنایع مختلفی نظیر : منسوجات ، پوشاک ، داروسازی ، عکاسی و … به کار می رود.

اندازه گیری رنگ

مقدار نوری که توسط یک نمونه رنگی تابش یا ارسال می گردد سنجش رنگ نامیده می شود که توسط طیف گسترده ای از داده ها این کار امکان پذیر است.

بررسی عملکرد دستگاه سنجش رنگ

دستگاه سنجش رنگ معمولا به دو صورت colorimeters رنگ سنج و spectrophotometers اسپکتروفتومتر به بازار عرضه می گردد. دستگاه رنگ سنج دقیقا مشابه چشم انسان عمل می کند و تغییرات جزیی در رنگ را تشخیص می دهد.

دستگاه های سنجش رنگ می توانند رنگ تمامی مواد نظیر : مایعات ، پلاستیک ، کاغذ ، فلز ، پارچه های بافت دار را اندازه گیری کند.

 صنایع هایی که از رنگ های تزیینی مروارید و فلز نظیر روکش رنگی ماشین استفاده می کنند با توجه به زاویه دید کاربر از دستگاه های سنجش رنگ چند زاویه ای استفاده می کنند.

معرفی شرکت تولیدی دستگاه سنجش رنگShenzhen

شرکت فناوری Shenzhen از پیشگامان پیشرو در تولید براق سنج ، ضخامت سنج و رنگ سنج که بخش عمده ای از فعالیت آن تولید محصولات Optoelectronics اوپتوالکترونیک می باشد. فناوری رنگ ، براقیت ، سنجش ضخامت و شبیه سازی رنگ از دیگر ثمرات این شرکت است.

شرح مختصری از دستگاه سنجش رنگ WR10-8 FRU

این دستگاه سنجش رنگ ، محصول شرکت فناوری Shenzhen است. صفحه نمایشگر رنگی ، باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت بالا ، اندازه گیری دقیق و هزینه کم از قابلیت های WR10-8 FRU می باشد.

WR-10 در صنعت نساجی ، چاپ ، رنگرزی ، پوشاک ، کفش ، چرم ، مواد شیمیایی، جوهر ، فلز ، عکاسی ، و صنایع مرتبط با کنترل کیفیت رنگ و… به کار می رود.

مدل دستگاه سنجش رنگ

WR-10

سنسور

Photodiode فتو دیود

فاصله اندازه گیری

۰.۵ ثانیه

ظرفیت

۱۰۰ نمونه داده ورودی

نمایشگر

TFT 2.8 اینچ

زبان

انگلیسی – چینی

دما حین کار

۰-۴۰ درجه سانتی گراد

وزن

۷۰۰ گرم

ظرفیت باتری

۸ ساعت

نوع باتری

لیتیومی

نوع برق مصرفی

AC adaptor

تجهیزات جانبی

چاپگر میکرو

ابعاد

۱۹۹*۶۸*۹۰ برحسب میلی متر

فضای رنگی

CIELAB

منبع نور

D65
عمر لامپ  ۵ سال (بیش از ۱.۶ بیلیون نمونه اندازه گیری)
دهانه دیافراگم φ۸mm
وضعیت روشنایی ۸/d

محدوده اندازه گیری

L: 0 to 100
دقت △E<0.08

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *