تعمیر دستگاه توزین

تعمیر دستگاه توزین

تعمیر دستگاه توزین –  تعمیر تخصصی قطعات و برد الکترونیکی  دستگاه توزین MICRODOS  در کلینیک مهندسی دیجی برد Digi-board

شرح مختصری از دستگاه توزین

دستگاه توزین به عنوان یک دستگاه اندازه گیری برای تعیین جرم در کارخانه های صنعتی ،  غذایی ، دام ، تولید مواد شیمیایی  ، کود ، رنگ و … به کار می رود . این دستگاه با کمک اصل تعیین جرم برای اندازه گیری سایر کمیت ها مناسب می باشد.

در بسته بندی توزین دار وزن بسته بندی بسیار حائز اهمیت است و باید بسته ها در وزن های مورد نظر تولید شوند بدین منظور دستگاه توزین با بهره گیری از ترازو های بسیار حساس میزان خطای وزنی در محصولات به طور کامل از بین می رود .

معرفی پنل توزین MICRODOS

MICRODOS محصول شرکت میکرو دیزاین Micro Design System در سال ۱۹۹۰ با مدل MD90 به بازار عرضه شد.

MICRODOS  جهت وزن و میزان دوز Dose  محصولات اتوماتیک چرخه گرانول ، SAP  در صنایع غذایی ، دارویی ، شیمیایی ، شیرینی پزی و… راه حل های مناسبی را ارائه می دهد.

ماژول کنترل MICRODOS با عملکرد microprocessor و پنل صفحه نمایش لمسی دسترسی آسان و دقیق در بسته بندی محصول را ارائه می دهد.

ساختار مکانیکی سیستم MICRODOS در طول سال ها بدون تغییر بوده است به گونه ای که هر مدلی را می توان با آخرین نسخه نرم افزاری سازگار نمود.

MICRODOS 5 کنترل کمی و کیفی محصول را طبق آخرین تکنولوژی تضمین می کند . در این دستگاه پنل MICRODOS به طور مستقیم از طریق پروتکل TCP/IP به تبادل اطلاعات می پردازد.

MICRODOS 5 در هر ۸ ثانیه به صورت خودکار کالیبره می شود تا با تغییرات خارجی دما ، رطوبت ، وزن مخصوص و … تنظیم گردد همچنین قابلیت مدیریت شارژ مجدد خودکار را دارد یعنی کاربر می تواند مقدار وزن درخواستی را برای هر شارژ وارد کند و MICRODOS به طور مستقل تمام پارامتر ها را برای رسیدن به وزن مورد نیاز محاسبه می کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *