تعمیر جعبه فیوز ولوو سواری CEM

تعمیر جعبه فیوز ولوو سواری Cem

تعمیر جعبه فیوز ولوو سواری Cem. تعمیر تخصصی انواع جعبه فیوز کیا هیوندای بنز BENZ بی ام و BMW پورشه لکسوس تویوتا TOYOTA در دفتر دیجی برد.

فیوز چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

فیوزهای اتومبیل اجزایی هستند که برای محافظت از سیم کشی برق در خودروها و وسایل نقلیه طراحی شده اند. در خودروهای امروزی جعبه فیوزها هوشمند شده اند و تبدیل به کنترل کننده های اجزای خودرو شده اند و می توانند با دیگر یونیت های خودرو ارتباط برقرار کنند. این جعبه فیوزها که در ولوو CEM نامیده می شوند از یک کنترلر مرکزی و تعدادی رله و آی سی های درایو تشکیل شده اند فیوزها نیز نقش محافظت در برابر جریان اضافی و اتصال کوتاه محافظت می کنند و در صورت شناسایی سطح بالقوه خطرناک جریان ، مدار را قطع می کنند. آنها معمولاً به عنوان فیوزهای خودرو شناخته می شوند. انواع و اندازه های مختلفی موجود است که هر کدام مناسب برای کاربردهای مختلف و تجهیزات الکتریکی درون خودرو هستند. بیشتر فیوزهای اتومبیل مدرن ، فیوزهایی از نوع تیغه ای هستند. این بدان معنی است که آنها از یک طراحی مشابه برخوردار هستند ، مشخصه آن یک بدنه پلاستیکی رنگی و دو شاخه است که به داخل سوکت قرار می گیرند. بسته به نوع کاربرد ، می توان آنها را در بلوک های فیوز ، گیره های فیوز یا نگهدارنده های فیوز نصب کرد.

شرکت ولوو:

اتومبیل های ولوو (سوئدی: Volvo personvagnar) یا VOLVO ، یک مارک اتومبیل سوئدی است. دفتر مرکزی آن در تورسلندا در گوتنبرگ سوئد است. این شرکت وسایل نقلیه کمکی ورزشی (SUV) ، استیشن ، هاچ بک ، سدان و سدان اجرایی جمع و جور را تولید و به بازار عرضه می کند. گروه ولوو در سال ۱۹۲۷ به عنوان زیرمجموعه سازنده بلبرینگ SKF تاسیس شد. هنگامی که AB Volvo (که اکنون یک شرکت جداگانه است) در سال ۱۹۳۵ در بورس سهام استکهلم معرفی شد ، SKF بیشتر سهام خود را در این شرکت فروخت. اتومبیل های آن ضمن تأکید بر میراث و طراحی سوئدی ، به عنوان اتومبیل‌هایی ایمن ، مستحکم و قابل اعتماد به بازار عرضه می شوند. کامیون های سنگین و تجهیزات ساختمانی AB Volvo و Volvo Cars از زمان فروش AB Volvo اتومبیل های Volvo به شرکت موتور فورد در سال ۱۹۹۹ شرکت های مستقلی بوده اند. در سال ۲۰۱۰ ، Volvo Cars زیرمجموعه تولید کننده چینی Geely Holding Group شد. هر دو AB Volvo و Volvo Cars دارای آرم Volvo هستند و در اداره موزه Volvo همکاری می کنند. با تقریباً ۲۳۰۰ فروشنده محلی از حدود ۱۰۰ شرکت ملی فروش در سراسر جهان ، بزرگترین بازارهای ولوو ماشین های چین ، ایالات متحده ، سوئد ، انگلستان و آلمان هستند. بیشتر کارمندان آن در سراسر جهان در سوئد مستقر هستند.

اشکالات احتمالی جعبه فیوز

  • راهنما های خودرو کار نمی کنند

  • یکی از مه شکن ها کار نمی کنند

  • مشکل در برف پاکن های خودرو

  • مشکل در ارتباط با سنسور های باران و سقف

  • مشکل در ارتباط  با دیگر یونیت ها

  • مشکل در روشن شدن بخشی از یونیت های اتاق

  • مشکل در روشن شدن کیلومتر

  • مشکل در شبکه CAN

  • و….

تعمیر جعبه فیوز ولوو سواری CEM

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *