تعمیر جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF

تعمیر جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF

تعمیر جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF.تعمیر تخصصی BCM بی سی ام انواع ماشین های خارجی، هیوندای ،هوندا کیا ،نیسان ،بنز بی ام و پورشه تویوتا لکسوس در دفتر تخصصی فنی مهندسی دیجی برد.

 

بررسی هیوندای سوناتا:

سوناتا yf مجهز به یک پیشرانه ۴/۲ لیتری چهار سیلندر می باشد که قابلیت تولید نیرویی با گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر و قدرتی معادل با ۱۹۷ اسب بخار را امکان پذیر می سازد. نیروی تولید شده به وسیله یک جعبه دنده شش سرعته از نوع اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند. همچنین این مدل سوناتا از قابلیت تیپ ترونیک یا همان تعویض دنده دستی برخوردار می باشد. ناگفته نماند که شرکت هیوندای بر روی این پیشرانه بهبود و ارتقاهای زیادی را اعمال نمود تا بدین وسیله بتواند حداقل میزان مصرف سوخت و حداکثر شتاب و قدرت را عرضه نماید. بر اساس اعلام سازندگان، شتاب صفر تا صد کیلومتر هیوندای سوناتا yf در عرض ۱۰ ثانیه صورت می گیرد. حداکثر سرعت اعلام شده برای سوناتا yf در حدود ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می باشد. علاوه بر برخورداری از یک باک ۷۰ لیتری، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر صد کیلومتر هشت لیتر می باشد. تعداد سرنشینان در نظر گرفته شده برای این سدان خانوادگی، پنج نفر بوده و کلاس خودرو در دسته D segment قرار می گیرد. .

جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF

در تمامی خودروهای جدید کیا و هیوندای جعبه فیوزهای اتاق از حالت ساده به هوشمند تبدیل شده اند و بخشهایی از خودرو را کنترل می کنند.این یونیت ها در شبکه خودرو با دیگر یونیت ها در اتباط هستند .

 

مشکلات جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF :

  • مشکل در قفل مرکزی و در صندوق

  • مشکل در فلاشر و چراغ ترمز

  • مشکل در روشن شدن خودرو

  • مشکل در شیشه بالابر ها

  • مشکل در روشن شدن یکی از یونیت های چراغ

 

_ گروه تخصصی دیجی برد در زمینه تعمیر BCM انواع ماشین های خارجی  تجربه بالایی داشته که می توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارها

از سوابق انواع تعمیرات آگاه شوید و از مطالب آن استفاده کنید.

  • ۹۱۹۵۰-۳S070

تعمیر جعبه فیوز هوشمند سوناتا YF

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *