تعمیر جعبه فیوز رنو مگان

تعمیر جعبه فیوز رنو مگان

تعمیر جعبه فیوز رنو مگان.تعمیر تخصصی جعبه فیوز و ECU ایسیو ای سی یو مگان و انواع رنو تلیسمان ،کولیوس ، داستر، کپچر،فلوئنس

معرفی خودرو

نسل دوم رنو مگان در ایران توسط شرکت پارس خودرو عرضه می گردد. و نسل سوم رنو مگان از سال ۱۳۹۰ توسط شرکت نگین خودرو با نام رنو اسکالا عرضه می گردد. این نوع مگان در دو مدل با موتورهای ۱۶۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی به بازار ایران ارائه می شود.

بررسی رنو مگان

 رنو مگان یک خودرو سدان فرانسوی است که نخستین بار در سال ۱۹۹۵ و به عنوان جایگزین خودرو رنو ۱۹ معرفی شد. مگان از همان ابتدا در دو نسخه سدان و هاچبک عرضه می‌شد و این روند تاکنون هم ادامه پیدا کرده است. تا به امروز ۴ نسل از رنو مگان معرفی شده که نسل دوم آن از سال ۲۰۰۶ به صورت وارداتی و از سال ۱۳۸۷ به صورت مونتاژی وارد بازار ایران شد. مگان را باید یکی از بهترین و موفق‌ترین محصولات تاریخ رنو بدانیم که فروش بسیار بالای آن در سطح جهان همچنان ادامه دارد.

رنو مگان نسل اول (۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲)

توسعه X64 در ابتدای سال ۱۹۹۰ آغاز شد و نمونه های اولیه آن نیمه اول همان سال طراحی شد. چند ماه بعد در سپتامبر ۱۹۹۰ چندین نمونه با مقیاس ۵/۱ ساخته شد. طرح های مصوب در چهار مدل مختلف توسعه یافتند.

رنو مگان نسل دوم (۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹)

نسل دوم رنو مگان در سپتامبر سال ۲۰۰۲ رونمایی شد و شروع کاملاً تازه ای برای این شرکت بود. نسل دوم شباهت بسیار کمی با نسل اول داشت و از زبان طراحی جدید رنو که برای اولین بار در رنو اونتایم ( Avantime ) استفاده شده بود بهره می برد. مگان جدید توانست عنوان خودروی سال اروپا را در سال ۲۰۰۳ در رقابت با خودروهایی مانند مزدا ۶ و سیتروئن c3 کسب کند.

رنو مگان نسل سوم (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶)
نسل سوم این خودروی محبوب رنو در پایان سال ۲۰۰۸ برای نگه داشتن آن در مسابقه با رقبا به بازار عرضه شد. مدل های هاچبک ۵ درو رنو مگان کوپه به صورت رسمی در اکتبر همین سال به فروش گذاشته شدند.
نو مگان نسل چهارم (۲۰۱۶ تا کنون)
نسل چهارم رنو مگان سپتامبر ۲۰۱۵ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت توسط این شرکت معرفی و فروش آن در جولای سال ۲۰۱۶ آغاز شد. این نسل از رنو مگان بر اساس پلتفرم CMF-CD که به طور مشترک توسط رنو و نیسان طراحی و توسعه داده شده بود ساخته شده است.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۳۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۸۸ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۷۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۴۹۸ طول – ۱۷۷۷ عرض – ۱۴۶۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۹۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 ۱۹۱ گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

مشکلات ایسیو مگان Megane

  • مشکل در سیستم قفل مرکزی

  • درست کار نکردن فلاشر یا راهنما

  • مشکل در چراغ ترمز

  • مشکل در چراغ سالن

  • مشکل در هشدار باز بودن درها

تعمیر جعبه فیوز رنو مگان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *