تعمیر جعبه فیوز تویوتا لندکروز

تعمیر جعبه فیوز تویوتا لندکروز

تعمیر جعبه فیوز تویوتا لندکروز وتعمیر تمامی جعبه فیوزهای هوشمند خودروهای به روز دنیا به صورت کاملا تخصصی در کلینیک الکترونیک دیجی برد.

جعبه فیوز  اتاق خودرو :

کاربرد جعبه فیوز در خودرو ساده است و وظیفه‌ی آن قطع کردن جریان برق خودرو جهت آسیب ندیدن به ماشین یا نوسانات برق می‌باشد. هنگام افزایش برق خودرو آلیاژ مربوط به فیوز خاصی که در داخل جعبه فیوز است آب شده و باعث جلوگیری از انتقال جریان می‌شود.اطلاعاتی از قبیل حداکثر جریان عبوری، روی هر فیوز نوشته شده است. سوختگی فیوز ها یا تشخیص خرابی ،با چشم نمی‌توان بررسی کرد و باید از مولتی متر استفاده نمود.در خودروهای جدید جعبه فیوزها هوشمند شده و دیگر فقط مکانی برای قرار گیری فیوزهای سوختنی نیست.این یونیت های هوشمند وظایفی همچون کنترل قفل مرکزی،کنترل درب صندوق،  سیستم چراغها ،برف پاکن ،و…

تویوتا لندکروز

لندکروز در همه جای دنیا به عنوان یک خودرو جذاب و در عین حال کاربردی و قدرتمند شناخته می‌شود و در ایران هم دقیقا همین شناخت از لندکروز وجود دارد. البته خریدن لندکروز در ایران کار سختی است چراکه با قیمت بسیار بالایی عرضه می‌شود. لندکروزر بدون شک ظاهر جذابی دارد و در کنار تمام ویژگی‌های ظاهری، عملکرد بی نظیری در مسیرهای آفرود از خود نشان می‌دهد.

شاید فکر کنید طراحی داخلی لندکروز کمی قدیمی و خسته کننده است اما باتوجه به زمان طراحی نمی‌توان آن را بد دانست. البته تویوتا در مدل‌های جدید، کمی طراحی داخلی لندکروز را بهبود بخشیده و به روز کرده است. بد نیست بدانید لکسوس به عنوان برند زیرمجموعه تویوتا، محصولی به نام LX570 را عرضه می‌کند که در واقع یک نسخه لوکس از همین لندکروز است و تغییراتی را در ظاهر، کابین و تجهیزات رفاهی تجربه کرده.از مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای تویوتا لندکروز می‌توانیم به سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, BAS, VSC, TRC, VDIM, AHC, AVS و ATRC، سیستم هشدار وجود مانع در نقاط کور هنگام حرکت به عقب، سیستم هشدار خروج از خطوط، رادار جلو به همراه سیستم پیشگیری از تصادف، رادار نقطه کور، سیستم هشدار وجود مانع در نقاط کور هنگام حرکت به عقب، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سراشیبی و سربالایی، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین دید عقب، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، نمایشگر ۹ اینچی در مرکز داشبورد، سیستم تهویه مطبوع چهارگانه، سانروف و کروز کنترل اشاره کنیم.

مشکلات جعبه فیوز اتاق لندکروز

  • مشکل در سیستم قفل مرکزی

  • ایراد در بخش دربازکن صندوق عقب

  • مشکل در روشنایی داخلی

  • نقص سیستم کنترل برف پاکن

  • مشکل در راهنما یا فلاشر

  • داشتن خطایی در دیاگ مربوط به جعبه فیوز

  • و…

مشخصات فنی جعبه فیوز تویوتا لندکروز:

۸۹۲۲۱-۶۰۱۳۵

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *