تعمیر جعبه فیوز اتاق بی ام و Bmw سری سه

تعمیر جعبه فیوز اتاق بی ام و Bmw سری سه

تعمیر جعبه فیوز اتاق بی ام و Bmw سری سه. تعمیرات یونیت های  خودروهای روز دنیا در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

شرکت بی ام و BMW:

بی ام و – BMW – یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می‌آید. این شرکت در ابتدا به‌عنوان یک کارخانهٔ تولید موتور هواپیما تأسیس شد و با پایان جنگ جهانی اول مجبور شد که بخش تولید موتور هواپیمای خود را متوقف کند. این کارخانه تا سال ۱۹۲۳ تنها موتورسیکلت می‌ساخت و با برداشته شدن تحریم‌ها در سال ۱۹۲۸ آغاز به تولید خودرو کرد.

بِی اِم وِ در سال ۱۹۹۴ گروه انگلیسی روور، شامل برندهای تولیدی روور، لندروور و ام جی را خریداری کرد اما پس از شش سال زیاندهی شدید در سال ۲۰۰۰ تصمیم به فروش آن گرفت، در آن سال تولید خودرو با برند روور برای همیشه به پایان رسید، ام جی به چینی ها و لندروور به شرکت فورد فروخته شد؛ ولی بِی اِم وِ در مقابل، حقوق مربوط به مینی و رولزرویس را به دست آورد و هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس و مینی است. بی ام و در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد. موتورهای ساخته شده توسط بِی اِم وِ با اختلافی فاحش مجموعاً دارندهٔ بیشترین عنوان موتور سال در رقابت معتبر بین‌المللی موتور سال می‌باشند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

بی ام و سری سه:

بی ‌ام‌ و سری سه  یک خودروی کوچک و اسپرت که توسط کمپانی آلمانی بی ام و ساخته می‌شود. این خودرو در شش نسل متوالی از سال ۱۹۷۵ تاکنون ساخته می‌شود. این خودرو در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک تولید می‌شود. بی ام و سری سه پرفروش‌ترین مدل کمپانی بی ام و است به‌طوری‌که حدود ۳۰٪ از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری می‌باشد.

فیوز و جعبه فیوز خودرو

در خودروهای جدید در چند بخش خودرو جعبه فیوز وجود دارد معمولا یکی در داخل اتاق یکی در صندوق عقب و یکی در موتور تعبیه شده اند. این جعبه فیوزها دیگر هوشمند شده اند و معمولا از یک بخش کنترل و یک بخش فیوزهای سوختنی تشکیل شده اند. این کنترلر ها با دیگر بخش های کنترلی خودرو نیز به صورت شبکه ای در ارتباط هستند و خیلی از فرامین و اطلاعات را بین یکدیگر مبادله می کنند.

اشکالات احتمالی جعبه فیوز

  • راهنما های خودرو کار نمی کنند

  • یکی از مه شکن ها کار نمی کنند

  • مشکل در برف پاکن های خودرو

  • مشکل در ارتباط با سنسورهای باران و سقف

  • مشکل در ارتباز با CAS خودرو

  • مشکل در روشن شدن بخشی از یونیت های اتاق

  • مشکل در روشن شدن کیلومتر

  • مشکل در شبکه CAN

  • و….

تعمیر جعبه فیوز اتاق بی ام و Bmw سری سه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *