تعمیر ترمز دستی برقی بنز

تعمیر ترمز دستی برقی بنز

تعمیر ترمز دستی برقی بنز تعمیر ترمز دستی برقی خودروهای جگوار، بی ام و، فورد، موستانگ، لکسوس و… در دفتر تخصصی فنی و مهندسی دیجی برد.

مختصری در مورد ترمز دستی برقی (الکترونیکی):

ترمز دستی الکترونیکی (EPB) که در آمریکای شمالی به عنوان ترمز پارک الکتریکی نیز شناخته می شود ، یک ترمز دستی کنترل الکترونیکی است که به موجب آن راننده مکانیزم نگهداری را با یک دکمه فعال می کند و لنت ها به صورت الکتریکی بر روی چرخ های عقب ثابت می شوند. این کار توسط یک واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و یک مکانیزم محرک انجام می شود. در حال حاضر دو مکانیسم وجود دارد ، سیستم های کشنده کابل و سیستم های یکپارچه کالیپر. سیستم های EPB را می توان زیرمجموعه ای از فناوری Brake-by-Wire دانست.

مختصری در مورد بنزهای کلاس S:

مرسدس بنز S کلاس که قبلاً با نام Sonderklasse (که در زبان آلمانی به معنای “کلاس ویژه” است و “S-Klasse” به صورت مخفف) شناخته می شد ، مجموعه ای از سدان های لوکس ، لیموزین ها و سدان های زرهی سایز بزرگ است که توسط خودروساز آلمانی مرسدس بنز (بخشی از شرکت Daimler AG) تولید می شود . بنز S کلاس نام مدل های درجه یک مرسدس بنز است و به طور رسمی در سال ۱۹۷۲ با W116 معرفی شد و از آن زمان تاکنون همچنان مورد استفاده قرار گرفته است. کلاس S گل سرسبد خودروی مرسدس بنز است.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

مشخصات فنی بنز S500 سال ۲۰۱۴:

حجم موتور (سی سی) ۴۶۶۳
تعداد و آرایش سیلندر ۸ سیلندر خورجینی
تعداد سوپاپ ۳۲
محور محرک دیفرانسیل عقب (RWD)
گیربکس(جعبه دنده) ۷ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
حداکثر قدرت ۴۵۰ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۸۰۰ دور در دقیقه

 

 ترمز دستی برقی بنز

در این خودرو یک یونیت الکترونیکی با دو کابل کشنده لنت ترمز چرخهای عقب را فعال می کنند.درون این یونیت یک موتور و گیربکس قدرتمند با برد الکترونیکی وجود دارد .در خودروهای بنز این یونیت با مشکل خطای داخلی مواجه می شود که باعث می شود که یونیت از کار افتاده و فعال نشود.

 

تعمیر ترمز دستی برقی بنز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *