تعمیر برد دستگاه چاپ کوموری KOMORI

تعمیر برد دستگاه چاپ کوموری KOMORI

تعمیر برد دستگاه چاپ کوموری KOMORI – تعمیر تخصصی انواع دستگاه چاپ برند KOMORI

بررسی دستگاه چاپ

ماشین چاپ، برای تولید مواد چاپی با سرعت بالا و هزینه کم طراحی شد. رایج ترین فناوری چاپ ،تکنولوژی لیتوگرافی افست است که در این دستگاه برای هر رنگ جوهر یک واحد چاپ جداگانه وجود دارد.

در لیتوگرافی آفست رول های کاغذ به طور مداوم از طریق پرس تغذیه می شوند و می توانند بیش از ۵۰۰۰ ماده چاپی تولید می کنند. دستگاه های چاپ آفست تحت وب ۳۰۰۰ کاغذ در دقیقه تولید می کنند.

دستگاه چاپ لیتوگرافی Offset از جوهر به جای تونر استفاده می کند بنابراین  وضوح تصاویر با کیفیت بالا و رنگ واقعی عرضه می گردد همچنین روی طیف گسترده ای از مواد نظیر : مقوا ، چرم ، چوب و پلاستیک و… به کار می رود.

هر واحد یا برج چاپ دارای سه استوانه اصلی سیلندر صفحه ای ، blanket cylinder و impression cylinder استوانه چاپیمی باشد و از نظر مساحت کمی بزرگتر از اندازه ورق هایی است که چاپ می شود .

سیلندر های برج چاپ با سرعت یکسانی می چرخند به طوری که بدون لغزش با یک دیگر در تماس هستند. تصویر ابتدا روی صفحه تشکیل می شود و سپس به blanket cylinder انتفال می یابد و در نهایت روی کاغذ چاپ می گردد.

 

 دستگاه چاپ کوموری Komori

دستگاه چاپ کوموری Komori مدل Lithrone ، برای برآورده کردن نیاز های نوظهور چاپگر ها ابداع  شده است. طراحی بالاترین کیفیت چاپ با مکانیزم منحصر کوموری در سه سایز دو تایی سیلندر های انتقال از خصوصیات منحصر این دستگاه است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *