تعمیر برد تفنگ بادی Evo

تعمیر برد تفنگ بادی Evo

تعمیر برد تفنگ بادی Evo-  تعمیر تخصصی برد الکترونیکی تفنگ بادی evo10

بررسی اجمالی تفنگ بادی

اولین تفنگ بادی در قرن شانزدهم ، برای شکار ، ورزش تیر اندازی و جنگ استفاده شد . امروزه از تفنگ بادی به منظور کنترل آفات در صنعت کشاورزی ، مسابقات ورزشی نظیر تیر اندازی تفنگ بادی ۱۰ متر المپیک به کار می رود.

تفنگ بادی برای شلیک گلوله به گاز یا هوای فشرده نیاز دارد در برخی از کشور ها تفنگ بادی به عنوان سلاح گرم شناخته می شود که معمولا با محدودیت سنی همراه می باشد.

در برخی از تفنگ های بادی ، پیستون های فنر برای به حرکت درآوردن مهمات از دی اکسید کربن CO2 استفاده می کنند.

نحوه عملکرد تفنگ بادی

در تفنگ های بادی از اهرمی به عنوان پمپ هوا به کار می رود . تفنگ های بادی معمولا به صورت تک زمانه برای شلیک مستقیم به هدف و چند زمانه طبقه بندی می شوند. محبوب ترین تفنگ بادی از نوع پمپی می باشد.

در تفنگ های بادی پمپی به جای استفاده از اهرم  از یک منبع هوای جداگانه استفاده می گردد . تفنگ بادی پمپی ، برای  افرادی  که به دنبال دقت و قدرت در تیراندازی هستند طراحی شده است.

 

معرفی تفنگ بادی EVO10

EVO 10 یک تفنگ بادی از نوع کلت است که به دید عقب قابل تنظیم مجهز می باشد که به طور مداوم محدوده دید را از ۱.۵ تا ۷ میلی متر تنظیم می نماید. با چرخاندن پیچ ۱ در جهت عقربه ساعت فاصله بین قسمت عقب افزایش می یابد.

 تنظیمات ماشه اسلحه EVO10 ، متناسب با قوانین تیراندازی ISSF در کارخانه انجام می پذیرد . لازم به ذکر است قبل از هر گونه تغییر در ماشه از خالی بودن سلاح اطمینان حاصل نمایید. برای ایجاد ضربه زیاد در اسلحه بادی EVO10 ،  پیچ تنظیم ارتفاع را بایستی در جهت H و برای ضربه کم در جهت T چرخانده شود.

EVO 10 نیازی به روغن کاری ندارد برای افزایش طول عمر این نو ع تفنگ بادی تنها کافیست حلقه پورت بارگیری یا Loading و حلقه O-ring سوکت آداپتور  را با گریس روغن کاری کنید .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *