تعمیر ایسیو ECU پژو ۳۰۰۸

تعمیر ایسیو ECU پژو ۳۰۰۸

تعمیر ایسیو ECU پژو ۳۰۰۸  . تعمیر تخصصی ECU انواع ماشین های خارجی .BENZ. BMW. KIA .TOYOTA. دیاگ DIAG  و تست انواع خودروهای خارجی در دفتر فنی ومهندسی دیجی برد.

بررسی پژو ۳۰۰۸ :

پژو یکی از مارک های مشهور شرکت فرانسه در ایران هست که امروزه تعداد ماشین هایش در ایران بسیار بالا رفته است. پژو ۳۰۰۸ یک خودروی وارداتی شاسی بلند می باشد که بسیار شیک و مدرن است .مصرف سوخت این شاسی بلند فرانسوی در مصرف شهری  ۷.۳ لیتر و مصرف جاده ای آن هم ۴.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است، مصرف سوخت ترکیبی پژو ۳۰۰۸ هم ۵.۷ لیتر می باشد، که با توجه به حجم باک ۵۳ لیتری پژو ۳۰۰۸ بی شک شما در هر بار سوخت گیری قادر به طی مسافت ۹۲۷ کیلومتر خواهید بود. ضمنا این خودرو دارای استاندارد یورو ۶ هم است. ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت در دور ۶.۰۰۰ و بیشینه ۲۴۰ نیوتن‌متری گشتاور در دور ۱.۴۰۰ را داراست. درباره ی گیربکس هم باید گفت که ۶ سرعته اتوماتیک می باشد،

 

ایسیو ECU چیست :

ECU به معنای واحد کنترل الکترونیکی (Electronic Control Unit) است که به آن کامپیوتر خودرو نیز می‌گویند.  ایسیو خودرو به سنسورهای مختلفی متصل است که به کمک آن‌ها وضعیت عملکردی خودرو را بررسی کرده و متناسب با آن دستورات لازم را به واحدهای الکترونیکی ارسال می‌نماید تا سه وظیفه‌ی اصلی خود یعنی نظارت، تنظیم و کنترل را انجام دهد.

 

تعمیرای سی یو ECU خودرو

 

ایسیو چگونه کار می‌کند؟

ایسیو برای انجام درست وظایف خود، نیاز به اطلاعات کافی از خودرو دارد؛ به همین دلیل، سنسورهای مختلفی در خودرو وجود دارد که وضعیت هر قسمت را به ایسیو  گزارش می‌دهند. همچنین برنامه‌های از پیش تعریف شده‌ای در کامپیوتر خودرو وجود دارند که به کمک اطلاعات سنسورها، دستورات لازم را به صورت سیگنال به عمل‌گرها می‌فرستند. به هر دلیلی اگر خطایی در خودرو به وجود بیاید، ایسیو آن خطا را شناسایی کرده و در حافظه‌ی خود ذخیره می‌نماید. در همین حال چراغ چک خودرو که در صفحه پشت آمپر قرار دارد، روشن می‌شود تا آن عیب یا خطا را به شما گزارش دهد. اگر پس از روشن کردن خودرو و استارت زدن همچنان چراغ چک شما روشن بود، باید به یک تعمیرگاه مکانیکی رجوع کنید تا با اتصال دستگاه دیاگ به کامپیوتر خودرو، خطا یا خطاهای رخ داده را متوجه شود و متناسب با آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

مشکلات ایسیو ecu:

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *