تعمیر ایسیو ECU رنو فلوئنس

تعمیر ایسیو ECU رنو فلوئنس

تعمیر ایسیو ECU رنو فلوئنس تعمیر انواع ایسیوهای رنو کولیوس تالیسمان و…در مرکز تعمیرات تخصصی الکترونیک دیجی برد.

رنو فلوئنس

رنو در سال ۲۰۱۲ و در زمان برگزاری نمایشگاه خودروی استانبول از نسخه فیس لیفت شده رنو فلوئنس پرده برداشت که تغییراتی در جلو پنجره خودرو و چراغ های پروژکتور آن مشهود بود به علاوه اینکه تغییرات جزیی دیگری هم در ظاهر خودرو اعمال شده بود. در سال ۲۰۱۵ نیز این نسخه فیس لیفت شده با چراغ های عقب جدیدی از جمله چراغ ترمز های LED در تبلیغات این شرکت ظاهر شد.

 

به طور کلی جذابیت ظاهری رنو فلوئنس در کنار شاسی قوی، طراحی خارجی اسپورت ، کابین راحت و استفاده از تکنولوژی های روز از جمله نقاط قوت این محصول رنو به حساب می آیند. رنو فلوئنس در هنگام عرضه از فناوری های زیادی برای افزایش راحتی و ایمنی خودرو برخوردار بود. شاسی این محصول رنو و استفاده از سیستم تعلیق مناسب که به خوبی صدا و لرزش های وارد به خودرو را مهر می کرد حس راحتی و لذت رانندگی را به سرنشنینان و راننده هدیه می داد.

طراحی کابین رنو فلوئنس نیز کاملاً ارگونومی و در خدمت راحتی سرنشینان بود. استفاده از صندلی و پشت سری های با قابلیت تنظیم زوایه و ارتفاع یکی از این موارد است.کنسول وسط با ظرفیت ۲.۲ لیتری نیز فضای مناسبی را برای قرار دادن اشیا در اختیار سرنشنیان می گذارد. همچنین قابلیت تاشو بودن صندلی های عقب رنو فلوئنس امکان افزایش فضای بار را نیز برای سرنشنینان آن فراهم می کند.

رنو فلوئنس در بازار خودرویی کشورمان نیز وارد شد و از زمان ورود توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند. رنو فلوئنس، سدان محبوب رنو در ایران با مدل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و در سه تیپ دستی، اتوماتیک نیمه فول و اتوماتیک فول عرضه شد که همه آن‌ها از موتور ۲ لیتری ۱۴۳ اسب بخاری بهره می‌بردند و از سرویس دوره‌ای رایگان ۵۰ هزار کیلومتری شامل ۵ دوره بازدید رایگان خودروها برخوردار بودند. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش در داخل شهر ۱۰.۵ لیت، در هر ۱۰۰ کیلوکتر پیمایش در خارج از شهر ۴.۲ لیتر و به صورت ترکیبی نیز ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت داشت.

مدل دنده ای رنو فلوئنس عرضه شده در ایران نیز به دلیل کیفیت بالای قطعات و استهلاک پایین مورد استقبال خریداران قرار گرفت. هماهنگی بالای گیربکس شش سرعته دستی این خودرو با موتور دو لیتری ۱۴۳ اسب بخاری آن قدرت و شتاب خوبی را در اختیار راننده قرار می داد. فلوئنس دنده ای به امکاناتی چون فرمان برقی متغیر، صفحه آمپر دیجیتال، تودوزی پارچه، سیستم صوتی CD، USB، AUX و MP3، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، سیستم تهویه دستی، مانیتور و نویگیشن (آپشن)، دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، EBA و… مجهز است.

مشکلات ایسیو فلوئنس FLUENCE

  • نداشتن چراغ چک (مشکل رایج)

  • مشکل در دریچه گاز برقی

  • خطاهای مربوط به شیربرقی های گیربکس

  • مشکل در روشن نشدن پمپ بنزین

  • مشکل یکسره شدن پاشش سوخت یا از کار افتادن

  • مشکل در در جرقه زدن یک یا چند سیلندر

  • مشکل پدال گاز

  • مشکل در روشن شدن فن ها و کولر

  • از کار افتادن یکی از سنسورها

  • و…

شماره فنی ایسیو رنو فلوئنس:  S180078161A

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *