تعمیر ایسیو ECU دوج چارجر Dodge Charger 

تعمیر ایسیو ECU دوج چارجر Dodge Charger

تعمیر ایسیو ECU دوج چارجر dodge charger و تعمیر تخصصی ای سی یو ECU انواع هیوندای AZERA کیا KIA لکسوس بنز BENZ بی ام و BMW  تویوتا TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

ای سی یو یا ECU چیست؟

واحدهای کنترل الکترونیکی واحدها و ماژول هایی هستند که با پردازنده کنترل می شوند و از طریق Central Gateway (CGW) ارتباط برقرار می کنند و وسیله نقلیه را  از طریق اترنت خودرو به همراه واحدهای کنترل telematics کنترل می کنند. وسایل نقلیه موتوری مدرن می توانند ۱۰۰ واحد ECU متفاوت یا حتی بیشتر داشته باشند.

مختصر توضیحاتی در مورد دوج چارجر Dodge Charger:

دوج چارجر مدلی از خودرو است که توسط دوج در اشکال مختلف طی هفت نسل بین سالهای ۱۹۶۶ تا امروز به بازار عرضه شده است. اولین چارجر در سال ۱۹۶۴ یک ماشین نمایشی بود. یک ماشین مفهومی Charger II 1965 شباهت قابل توجهی به نسخه تولیدی ۱۹۶۶ داشت. چارجر بر روی سه پلتفرم مختلف در اندازه های مختلف ساخته شده است. در ایالات متحده ، برچسب Charger در هاچ بک های کامپکت ، سدان های فول سایز ، خودروهای عضلانی و کوپه های لوکس شخصی استفاده شده است. نسخه فعلی یک سدان چهار در است.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

نسل هفتم دوج چارجر (نسل فعلی):

چارجر برای سال ۲۰۱۱ دارای طراحی داخلی بهتر و ظاهر بیرونی بود. این شامل اسکوپ های جانبی جدید در هر دو درب جلو و عقب و همچنین چراغ های جلوی زاویه دار بیشتر ، طراحی مشبک جدید و شکل کلی آیرودینامیک بیشتر و مشخصتر بود. مهمتر از همه ، قسمت عقب از یک چراغ عقب LED پیچیده تر استفاده می کند که تقریباً تمام عرض صندوق عقب را پوشش می دهد. دید راننده با رسیدگی به شکایات سالهای گذشته بیش از ۱۵ درصد بهبود یافته است. نشانه های استایل جانبی و عقب یادآور مدل های ۱۹۶۸-۱۹۷۰ (نسل دوم) است.

مشکلات رایج ایسیو دوج چارجر Dodge Charger

  • چراغ چک ندارد

  • مشکل در سیستم تزریق سوخت

  • خطا در دریچه گاز برقی

  • مشکل در یکی از رله های ترمینال تغذیه

  • مشکل در بخش فن خودرو

  • مشکل در کویل ها ۴ و ۶ سیلندر

  • مشکل در شیرهای برقی

تعمیر ایسیو ECU دوج چارجر Dodge Charger

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *