تعمیر ایسیو ECU ای سی یو پاژن

تعمیر ایسیو ECU ای سی یو پاژن

تعمیر ایسیو ECU ای سی یو پاژن و تعمیرات تخصصی ایسیو کلیه خودروهای روز دنیا در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

 خودرو پاژن

پاژن یک کپی ایرانی از لندروور دیفندر است که در بازار کشورمان و در نبود مدل های روز دیفندر توانسته افراد زیادی را جلب خود کند ضمن اینکه رقبای ژاپنی صفر کیلومتر نیز دارای قیمت بالایی هستند و همین مورد سبب شده تا پاژن در کنار جیپ، رونیز و نیسان پاترول از محبوب ترین خودروها برای افراد دوستدار آفرود باشد.
طراحی ظاهری جذاب در کنار کیفیت پایین قطعات فنی پاژن اما یکی از عواملی است که سبب شده تا مالکان این خودرو اکثرا اقدام به ارتقا و انجام تغییرات روی خودروی خود کنند. نسخه های آخر پاژن از نظر فنی نیز خودروی قدرتمندی هستند و به موتور ۶ سیلندر ۳ هزار سی سی ساخت هیوندای مجهز شده اند که می تواند ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع دستی است و دنده کمکی نیز برای آن تعبیه شده است.

مشخصات فنی خودرو پاژن

خودرو پاژن به یک موتور بنزین سوز ۶ سیلندر و ۲۴ سوپاپ مجهز است که آرایش قرارگیری سیلندرها در آن به صورت خورجینی و وی شکل بوده و سیستم سوخت رسانی در آن نیز به صورت انژکتوری با تزریق چند نقطه‌ای طراحی شده است. موتور مذکور حداکثر توانی معادل ۱۶۱ اسب بخار (با احتساب ۵۰۰۰ دور در دقیقه) را به نمایش می‌گذارد و حداکثر گشتاور خروجی آن نیز معادل ۲۴۵ نیوتن متر (با احتساب ۲۵۰۰ دور در دقیقه) برآورد می‌شود. در مجموع باید گفت که توان خروجی حجمی این خودرو رقمی معادل ۵۳.۶ اسب بخار بر لیتر برآورد شده است.

مشکلات ای سی یو پاژن

  • مشکل پاشش انژکتور

  • مشکل جرقه زنی یک یا چند سیلندر

  • مشکل روشن نشدن خودرو

  • مشکل یکسره شدن یا روشن نشدن پمپ بنزین

  • مشکل چراغ چک

  • و…

 

تعمیر ECU ای سی یو پاژن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *