تعمیر ایسیو سوناتا ۲۰۱۷

تعمیر ایسیو سوناتا ۲۰۱۷

تعمیر ایسیو سوناتا ۲۰۱۷- تعمیر ECU  هیوندا Sonata 2017-  تعمیر تخصصی انواع برد ECU  خودرو های مدرن در دیجی برد

قبل از تصویب قوانین انتشار گاز های گلخانه ای ، ساخت موتور خودرو و بدون ریز پردازنده امکان پذیر بود با تصویب قوانین شدیدتر انتشار گاز های گلخانه ای ، طرح های کنترل پیچیده ای برای تنظیم مخلوط هوا و سوخت مورد نیاز بود تا مبدل کاتالیزوری بتواند مقدار زیادی از آلودگی را از اگزوز حذف کند.

واحد کنترل الکترونیکی ECU یک دستگاه کوچک در بدنه خودرو که وظیفه کنترل عملکرد موتور را بر عهده دارد. وسایل نقلیه امروزی عملکرد های کنترلی نظیر کنترل موتور و فرمان برقی تا امنیت خودرو را به طور کامل نظارت می نماید.

هرECU دارای یک تراشه الکترونیکی است که نرم افزار سیستم عامل خود را اجرا می کند و بسته به عملکرد خودرو ، ورودی از قسمت های مختلف خودرو دریافت می کند در برخی از خودروهای امروزی بیش از یک ECU دارند.

سیستم کنترل الکترونیکی ECU با عملگر ارتباط برقرار می کند تا عملی را بر اساس ورودی انجام دهند. سیستم ECU مدرن شامل یک پردازنده ۳۲بیتی ۴۰ مگاهرتز باشد.

معرفی سوناتا ۲۰۱۷

یک خودرو مناسب برای رانندگی روزانه با هزینه نسبتا پایین پیشنهاد مناسبی می باشد به گونه ای که در سال ۲۰۱۷ جایزه خودرو سال را از نظر هزینه به خود اختصاص می دادند. این مدل هیوندا در تست تصادف اداره ملی ترافیک بزرگراه بالاترین امتیاز را در سال ۲۰۱۶ دریافت نمود.

فناوری های هوشمند نظیر دوربین دید عقب ، هشدار خروج از خط ، ترمز اضطراری خودکار ، سنسور های پارک عقب، ترمز دستی الکترونیکی و نظارت به نقاط کور با هشدار ترافیک عقب در این خودرو تعبیه شده است.

                                                        مشخصات هیوندا سوناتا
تعداد سیلندر ۴
سایز موتور ۲.۴۱
توان موتور ۱۸۵ اسب بخار ، ۶۰۰۰rpm
گشتاور ۴۰۰۰rpm
گنجایش مخزن سوخت ۱۸.۵Gal
ترمز اضطراری دارد
سیستم کنترل کششی دارد
دوربین دید عقب دارد
تاکومتر دارد
آینه اتوماتیک دوگانه دارد

 

مشکلات ایسیو سوناتا ۲۰۱۷

  • ایسیو روشن نمی شود

  • ایسیو مشکل دریچه گاز دارد

  • یکی از سوزن انژکتورها کار نمی کند

  • یکی از کویل ها جرقه ندارد

  • گیربکس تقه دارد

  • یکی از شیرهای برقی گیربکس خطا دارد

  • دیاگ به گیربکس متصل نمی شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *