تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷.تعمیر تخصصی انواع ایرکاندیشن بنز BENZ  بی ام و BMW تویوتا لکسوس هیوندای هوندا فورد TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

بررسی جیلی امگرند ۷

جیلی امگرند ۷ یک سدان کامپکت چینی است که در سال ۲۰۰۹ برای بازار کشور چین معرفی شد و در سال ۲۰۱۳  به کشورمان راه پیدا کرد.جیلی امگرند ۷ با تکیه بر پلتفرم تویوتا کرولا ساخته شد.جیلی امگرند دارای یک پیشرانه ۱.۸ لیتری و ۱۶ سوپاپ می‌باشد که می تواند حداکثر ۱۳۷ اسب بخار تولید کند. جیلی امگرند ۷ یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروهای چینی است که در بازار ایران حضور دارد.

سیستم تهویه مطبوع دوگانه (Dual Zone Climate Control) چیست؟ا

کولر دوال خودرو، سیستم تهویه‌ای است که قادر به تفکیک بادهای خروجی بوده و سرنشینان می‌توانند دو نوع باد گرم و سرد را در زمان واحد، از آن دریافت کنند.اگر به زبان ساده بگوییم کوال دوال یا تهویه دوگانه این امکان را می‌دهد که راننده و سرنشین کناری به صورت مجزا باد سرد یا گرم  را از خودرو دریافت کنند. همچنین تنظیم درجه دما نیز امکان پذیر بوده و فن‌ها نیز به صورت جداگانه فعال خواهند بود.

این نوع سیستم تهویه اتوماتیک خودرو، در بیشتر خودروهای لوکس  یافت می‌شود. این کولر بیشتر برای فصولی از سال چون بهار و یا پاییز که هوا را می‌توان نیمه سرد و نیمه گرم یافت، مناسب خواهد بود.بزرگ ترین قابلیت این سیستم امکان تنظیم دمای دلخواه برای هر کدام از سرنشینان جلو به طور جداگانه است.

 

تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷ از جمله قطعات الکترونیکی در خودرو است که در دفتر مهندسی دیجی برد با تعمیر تخصصی و حرفه ای اطمینان صحت تعمیر قطعه را به شما می دهد. دلایل خرابی این پنل نظیر ضربه خوردن به قسمت اسکرول یا نفوذ آب به داخل پنل بر اثر شستشوی غیر اصولی خودرو در کارواش است که باعث خرابی پنل می شود. در دفتر مهندسی با به روز ترین تجهیزات و متخصص ترین افراد به صورت حرفه ای پنل شما تعمیر می شود.

مشخصات فنی ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور ۱۷۹۲ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۳۸اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت

مشکلات متداول پنل ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

  • روشن نمی شود

  • اسکرول تنظیم دما شکسته و یا کار نمی کند

  • اسکرول تنظیم پرتاب هوا شکسته

  • کلید کولر عمل نمی کند

  • دما تنظیم نمی شود

  • یکی از دریچه ها کار نمی کند

تعمیر ایرکاندیشن جیلی امگرند ۷

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *