تعمیر اکومات IFM ماشین آلات سنگین زوم لاین ZOOMLION

تعمیر اکومات IFM ماشین آلات سنگین زوم لاین ZOOMLION

تعمیر اکومات IFM ماشین آلات  سنگین زوم لاین ZOOMLION – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی ماشین آلات سنگین در Digi-board

معرفی اکومات ECOMAT

ECOMAT از پیشگامان طراحی و تولید تجهیزات سیستماتیک سیار جهت جابجایی و حمل و نقل زباله های صنعتی و شهری است

تاریخچه شرکت ZOOMLION

ZOOLION یک برند معتبر تحقیقاتی ، به عنوان یک شرکت بورس با مشارکت ، سامان دهی و تاسیس نهاد های جدید در جهت منافع اقتصادی تاسیس شد.

ZOOMLION در سال ۲۰۰۸ با تاسیس شرکت CIFA واقع در کشور ایتالیا ، سومین تولید کننده ماشین آلات سنگین جهان را به خود اختصاص نمود.

از محصولات این شرکت معتبر طیف گسترده ای از ماشین آلات سنگین نظیر : جرثقیل های زمینی ، کامیون های سنگین مجهز به پمپ بتن ، تراکتور های غول پیکر جهت کشاورزی هوشمندانه و.. می باشد.

بیش از ۳۰۰ استاندارد صنعتی توسط کارشناسان متخصص شرکت ZOMLION  بازنگری و ارتقا پیدا کرده است که گواه کیفیت بالای این شرکت است.

بررسی ECOMAT IFM CR0020

CR0020 به عنوان یک نوع کنترلر قابل برنامه ریزی ، در الکترونیک ماشین های سنگین سیار به کار می رود. تابع های کنترلی هوش مصنوعی ، ماشین آلات سنگین توسط این قطعه مدیریت می شود.

بسیاری از ورودی و خروجی تابع های چند منظوره با رابط های CAN قابل برنامه ریزی می باشند که مجهز به گواهی استاندارد E1 کشور آلمان جهت کارایی در شرایط سخت را دارد.

در این مدل Controller ، تا رمانی که حداقل ولتاژ کافی به اتصالات منبع تغذیه وارد نشود دستگاه کار نمی کند که حداقل ولتاژ کاری بین ۸ تا ۳۲ ولت می باشد.

CR0020 مجهز به دو رله  Relay خروجی می باشد که هر یک قابلیت جداسازی ۱۲ ترمینال را دارد همچنین Relay خروجی یا Output با کمک یک میکرو کنترلر راه اندازی می گردد.

در حین پردازش ، رله خروجی از طریق یک نرم افزار کنترل می شود و بعد از اعمال ولتاژ دستگاه به صورت خودکار آزمایش های نظارت بر داده های سیستم را به انجام می رساند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *