تعمیر اویل پمپ هیبریدی

تعمیر اویل پمپ هیبریدی:

تعمیر اویل پمپ هیبریدی- تعمیر تخصصی اویل پمپ هیبریدی – تعمیر پمپ روغن هیبریدی- تعمیر اویل پمپ هیوندا- تعمیر اینورتر موتور هیبریدی تویوتاتعمیر اکورد هیبرید

موتور های هیبریدی:

موتور های هیبریدی  یک نوع موتور الکتریکی می باشندکه گشتاورو توان چرخش موتور را متناسب با شرایط محیط پیرامون تنظیم می کنند. در سرعت های بالا فرایند احتراق به بهترین حالت ممکن در این نوع موتور ها صورت میگیرد . این مدل موتور ها باعث بهینه شدن مصرف سوخت می شوند.

پمپ روغن یا اویل پمپ هیبریدی:

اویل پمپ به منظور تامین روغن گیربکس  جهت روانکاری  محرک ها در پوسته متغیر هیبربد روی ماشین های مدرن تعبیه شده است.

سرعت و آپشن های مورد نیاز اویل پمپ با توجه به آنالیز سیستم هیدرو لیک سی وی تی یا انتقال قدرت گیربکس  انجام می پذیرد.موتور اویل پمپ با استفاده از نرم افزار انسیس EM طراحی میشود.

سرعت کنترلر اویل پمپ با توجه به المان های بدست آمده از وضعیت خودرو طراحی و تعبیه می شود.

در گیربکس های  نسل قدیمی تر موتور اویل پمپ و اویل پمپ به وسیله زنجیر فلزی چرخ دنده در داخل گیربکس اسمبل و طراحی می شدند.از آنجا که زنجیر فلزی چرخ دنده در گشتاور  های بالا اصطحکاک زیادی را ایجاد میکرد که اصلا مقرون به صرفه و بهینه نبودند. با رشد روز افزون تکنولوژی کمپانی های غول آسای خودروسازی موتور های مغناطیسی سنکرون  را جایگرین موتور اویل پمپ نمودند .با این حرکت هوشمندانه دانسیته یا چگالی گشتاور با طول عمر بالاتری در یک سیکل ایجاد کردند و اصطحکاک را تا جای ممکن به حداقل رساندند.

میزان جریان یا دبی سیستم هیدرولیک گیربکس با توجه به روانکاری چرخدنده ها- خنک کننده درایو موتور تعیین می شود.

مزایا و معایب موتور های هیبریدی:

از اصلی ترین مزایای موتور های هیبریدی می توان به بهینه کردن مصرف سوخت و بی صدا استارت خوردن خودرو می باشد. اما یکی از بنیادی ترین ایراد این نوع موتور ها داشتن باطری های کوچک که باعث می شود موتور از توان وقدرت کمتری در سیستم تعلیق داشته باشد.

 

مشکلات یونیت اویل پمپ

  • یونیت خاموش است

  • یونیت خطای ولتاژ دارد

  • بعد از تصادف یونیت خطا دارد

  • خطای ارتباطی با یونیت هیبرید

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *