تعمیر اسمارت کی keyless کیا سراتو

تعمیر اسمارت کی keyless کیا سراتو

تعمیر اسمارت کی keyless کیا سراتو.تعمیر تخصصی اسمارت کی key less کیا سراتو و انواع خودرو های خارجی هیوندای تویوتا بنز بی ام و لکسوس پورشه در دیجی برد.

سیستم اسمارت کی یا keyless چیست؟

سیستم ورود و خروج به خودرو بدون کیلید. این سیستم به راننده این اجازه را میدهد که بدون خارج کردن کلید از جیب خود با فشار دادن یک روی دستگیره قفل ها را باز کند و با زدن دکمه Engine start خودرو را روشن کند و بلعکس. و در بعضی خودرو های جدید می توان با فشار دادن دکمه روی کیلس خودرو را روشن کرد.

آنچه تحت نام کی لس شناخته می شود دارای دو نوع است. نمونه اول که ورود بدون سوئیچ (RKE) نام دارد تنها به شما این امکان را می دهد که درب خودرو را باز و بسته کرده و آلارم ها را در مواقع اضطراری بشنوید.

برد این دستگاه ها اگرچه در سال های اولیه تنها به ۲۵ متر می رسید اما امروزه بیش از ۱۰۰ متر را پشتیبانی می کنند. برای باز کردن درب خودرو نیازی به فشردن کلید ها نیست، کافی است راننده درحالی که ریموت را در جیب دارد به خودرو نزدیک شود، در این حالت با رسیدن به یک متری خودرو درب راننده باز خواهد شد و با دور شدن از خودرو درب ها قفل می گردند. علاوه بر این با فشردن دکمه های تعبیه شده بر روی دستگیره ها نیز امکان باز و بسته کردن درب ها وجود دارد. به لطف مجهز شدن دستگیره ها به چراغ، با نزدیک شدن به خودرو اطراف دستگیره روشن می شود و آسان تر می توانید در مناطق تاریک دکمه مذکور را تشخیص دهید.

سیستم اسمارت کی یا keyless سراتو

یونیت کیلس سراتو در بخش صندوق عقب این خودرو نصب شده و سه آنتن را کنترل می کند.یکی در جلو داشبورد  برای شناسایی کلید در محل راننده است و اجازه می دهد تا خودرو استارت زده و روشن شود. دو آنتن دیگر در دو طرف درب خودرو نصب شده و هنگام نزدیک شدن به خودرو در دو سمت اجازه باز بسته شدن دربها با فشردن دکمه روی دستگیره درها را می دهد.

از خرابی های عمده کی لس keyless

  • قفل مرکزی عمل نمی کند

  • قفل مرکزی فقط باز و یا بسته میشود

  • آنتن های کی لس عمل نمی کند

  • فقط با جا زدن کلید در خشاب خودرو روشن میشود

  • سوییچ باز نمیشود

  • ریموت کار نمی کند

  • و…

تعمیر اسمارت کی keyless کیا سراتو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *