تعمیر براقیت سنج های مختلف GLOSSMETER

تعمیر براقیت سنج های مختلف GLOSSMETER:

تعمیر براقیت سنج های مختلف GLOSSMETER- تعمیر تخصصی براقیت سنج -تعمیر دستگاه تست و اندازه گیری کیفیت- تعمیر برد الکترونیکی براقیت سنج- تعمیر ضخامت سنج رنگ

براقیت سنج GLOSSMETER:

براقیت سنج های مختلف با توجه به نوع سطح اندازه گیری شونده طبقه بندی می شوند.برای مثال برای سطوح غیر فلزی نظیر پلاستیک میزان انعکاس نور با زاویه روشنایی با توجه به پارامتر های مختلف  تعیین میشود. تمام مدل های  براقیت سنج به صورت خطی اندازه گیری خود را انجام میدهند.

به منظورخطی بودن براقیت سنج از کاشی یا سفال استاندارد جهت کالیبراسیون  استفاده می شود.حال این سوال در ذهن نقش می بندد که درچه مواردی این وسیله به کار می رود. این وسیله در تولید روکش چوب پلاستیک برای تولید مواد افزودنی-لوازم الکترونیکی مصرفی و … به کار می روند.

این وسیله در پایان کار به عنوان تست نهایی از سطح مورد نظر به کار می رود.با توجه به معیار دستگاه سطوح با رفلکس بالا براق و سطح با انعکاس نسبتا پایین مات یا نیمه براق تعیین می شوند.براق سنج براقیت سطوح را به صورت واحد  گرانش بیان می کند

نحوه عملکرد براقیت سنج GLOSSMETER:

بهترین زاویه پرتو نورجهت  تست زاویه ۶۰ درجه  می باشد.اگر زاویه پرتو نور ۶۰ درجه باشد و عدد روی نمایشگر براقیت سنج بین GU 70-10 باشد سطح جسم مورد آزمایش نیمه براق نامیده می شود.اگر زوایه پرتو نور تابش۸۵ درجه باشد و عدد روی نمایشگر براقیت سنج کمتر از ۱۰ GU باشد سطح جسم براق پایین ولی اگر عدد روی صفحه نمایش بیشتر از۷۰GU باشد در این صورت سطح براقیت براق بالا تعیین می شود.

مجمو عه فنی ومهندسی دیجی برد تحت نظر کارشناسان مجرب تعمیرات انواع دستگاه های براقیت سنج را با آخرین تکنولوژی روز انجام می دهد.

 

مشکلات براقیت سنج ها

  • دستگاه روشن نمی شود

  • صفحه نمایش دستگاه دچار مشکل شده

  • دستگاه ارور می دهد

  • سنسور دستگاه کار نمی کند

  • لامپ داخلی دستگاه روشن نمی شود

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *