تعمیر یونیت کولر لودر

تعمیر یونیت کولر لودر

تعمیر یونیت کولر لودر-تعمیر تخصصی برد و یونیت های مختلف ماشین آلات صنعتی و راه سازی ، تعمیر ایسیو های بیل مکانیکی و لودر – تعمیر یونیت پیشرفته

معرفی لودر:

لودر در واقع یک نوع تراکتور از دسته ماشین آلاتی است که برای جابه جایی یا بارگیری  مواد مختلفی نظیر مصالح ساختمانی به کار می رود . لودر ها باتو جه به کاربرد های مختلف انواع مختلفی نظیر لودر مجهز به بیل مکانیکی- لودر بالابرنده –لودر برف روب و… دارند.

عملکرد سیستم کولر لودر  برپایه شبیه سازی دینامیکی سیال بناسازی شده است.به طور کلی چرخ لودر به یک سیستم قدرت رسانی مجهز می باشد.با توجه به عملیات بارگیری و موقعیت های مختلف رانندگی این سیستم قدرت حرارت زیادی را تولید میکند.بالانس محفظه حرارتی موتور در عملکرد سیستم توان و چرخ لودر از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .

نحوه عملکرد کولر لودر:

اجزای اصلی تشکیل دهنده کولر شامل کندانسور، کمپرسور، اواپراتور و شیر انبساط می باشد.در ابتدا گاز درون کمپرسور متراکم شده وبه سمت کندانسور میرود در این قسمت گرما از دست می دهد واز حالت گاز به مایع تغییر فاز می دهد زمانی که به شیر انبساط می رسد پدیده افت فشار رخ می دهد و زمانی که به اواپراتور میرسد برای سازگاری با محیط پیرامون تبخیر میشود و سرمای خورا به اواپراتور می دهد و دوباره به حالت گاز در می آید .

در داخل کابین لودر یک یونیت که دارای یک ورودی و خروجی می باشد . هوای محیط داخل کابین از یک ورودی یونیت  وارد اواپراتور میشود با اعمال یک سری فرایند هوای خنک شده از خروجی دیگر وارد کابین می شود گاز تبخیر شده توسط کمپرسور مکش می شود و دوبا ره این سیکل تکرار می شود.

کار این یونت کنترل بخشهای دریچه ورودی هوا ، تغییر جهت باد ، سرد و گرم کردن ، روشن کردن فن و کمپرسور کولر است.

دیجی برد با بهره گیری از  کارشناسان زبده و تکنولوژی روز دنیا،  تعمیر یونیت کولر لودر را  به صورت کاملا تخصصی  ارائه می دهد.

 

 

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *