تعمیر چاپگر پارچه میماکی Mimaki

تعمیر چاپگر پارچه میماکی Mimaki

تعمیر چاپگر پارچه میماکی Mimaki- تعمیر برد الکترونیکی چاپگر این نوع چاپگر ها دارای یک غلتک خمیری در سیستم انتقال تسمه می باشد.

فناوری پیشرفته جوهر افشان Mimaki  ، با دقت و ظرافت خاصی قطرات جوهر را روی پارچه قرار می دهد .

معرفی دستگاه چاپگر پارچه

هر پارچه  از جنس پنبه ، ابریشم ، نخ و… به نوع خاصی از ترکیب شیمیایی ، جوهر نیاز دارد بنابر این متناسب با جنس به کار رفته دستگاه چاپ تعیین می گردد.

اگر جنس پارچه نخ ، ابریشم یا نایلون باشد دز این صورت از دستگاه های چاپ  رنگ که به طور مستقیم با پارچه در تماس قرار می گیرد استفاده می شود اما برای مواد پلی استر به یک چاپگر تصعید رنگ نیاز داریم .

چاپ سابلیمیشن sublimation یک فرایند شیمیایی عالی برای چاپ مواد پلی استر می باشد که در صنایع نساجی و بازار محبوب می باشد.

معرفی چاپگر پارچه میماکی Mimaki

این دستگاه چاپگر ، ار  نوع دیجیتالی می باشد و مصرف جوهر را به حداقل می رساند که منجر به کاهش منابع آب و بار زیست محیطی تصفیه پساب می شود.

در سری Tx400 این برند چاپگر پارچه ، سرعت چاب بسیار بالا و مجهز به دو سیستم تغذیه رسانا با توجه به خصوصیات ساختاری پارچه همچنین مصرف بهینه جوهر و کاهش زمان طراحی بدون محدودیت در رنگ و درجه بندی و در نهایت چاپ با کیفیتی را ارائه می دهد.

در دستگاه چاپ Mimaki پارچه روی یک کمربند ثابت بدون اعمال کشش و فشار جا به جا می شود .همچنین این دستگاه قابلیت چاپ روی پارچه های نازک را هم دارد .

واحد بررسی( NUC ( Nozzle Check Unit در صورت آلودگی نارل های دستگاه چاپ را به صورت هوشمند و اتوماتیک تمیز می کند و در صورتی که نازل مربوطه بعد از تمیز کاری دچار نقص فنی باشد با نمونه دیگر جایگزین می شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *