تعمیر پروتئین آنالایزر

تعمیر پروتئین آنالایزر

تعمیر پروتئین آنالایزر- تعمیر تخصصی دستگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی آنالایزر در Digi- board

بررسی دستگاه پروتئین آنالایزر

پروتئین پلیمر های اسید آمینه می باشند به طور کلی بیش از بیست نوع اسید آمینه به طور طبیعی در پروتئین وجود دارد که در اکثر مواد غذایی وجود دارند بسیاری از پروتئین های غذایی آنزیم  هستند که می توانند سرعت واکنش های بیوشیمی را افزایش دهند.

با توجه به اهمیت پروتئین در زندگی روزمره انسان ،محققان  برای پژوهش های زیست مولکولی خود ، به اطلاعاتی نظیر غلظت ، ساختار مولکولی و خواص عملکرد پروتئین در مواد غذایی نیازمند هستند بنابراین دستگاه  آنالایزر  پروتئین ابداع شد تا به نتایج آزمایشگاهی سرعت داده شود..

پلاسمای Load  برای حفظ حجم پلاسمای خون (انتقال دهنده پروتئین) کمک گرفته می شود. پلاسمای خون ، آلبومین ۶۰ درصد پروتئین پلاسما را تشکیل می دهد در بیماران سالم غلظت آلبومین مابین ۲۰ تا ۳۰ میکروگرم در میلی لیتر می باشد اگر این غلظت بیش تر از این محدوده باشد خطر به ابتلا به طیف گسترده ای از بیماری برای فرد مورد آزمایش رخ می دهد.

متداول ترین روش برای اندازه گیری محتوای پروتئین در مواد غذایی روش Kjeldahl ، طیف سنج UV  و اندازه گیری ضریب شکست می باشد.غلظت پروتئین در سراسر آزمایش های زیست شناسی انسان از فعالیت آنزیمی گرفته تا آزمایش های بالینی نمونه های ادرار ، تصفیه ، استخراج  و تجزیه و تحلیل به کار می رود.

 

مشکلات آنالایزرها

  • دستگاه روشن نمی شود

  • صفحه نمایش دستگاه کار نمی کند

  • دستگاه به کامپیوتر متصل نمی شود

  • دستگاه بعد از روشن شدن ارور می دهد

  • سنسور دستگاه از کار افتاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *