تعمیر مانیتور های پزشکی

تعمیر مانیتور های پزشکی

تعمیر مانیتور های پزشکی- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی مانیتور های پزشکی و تعمیر تجهیزات پزشکی  در Digi-board  –

مانیتور های پزشکی

مانیتور  به عنوان یک تجهیز پزشکی ضروری در علم پزشکی و اتاق عمل می باشد . نمایشگر ها عمدتا اطلاعات مفیدی از وضعیت بیمار را در صفحه خو به تکنسین یا متخصص به نمایش می گذارند.

مانیتور های پزشکی به وسیله یک حسگر متصل به بدن بیمار به صورت هوشمند اطلاعات مفیدی از شرح سلامت بیمار را ارائه می دهند.

در عصر تکنولوژی امروز ، مانیتور های پزشکی با دقت و کارایی بالا نقش موثری در طیف گسترده ای از شاخه های پزشکی را فراهم کرده است.

سیستم های تصویر برداری در زمینه های مختلف علم پزشکی نظیر : رادیولوژی ، جراحی ، ماموگرافی، دندانپزشکی و تصویر برداری آسیب های بالینی و… به کار گرفته می شود.

در مانیتور های مخصوص اتاق عمل ، نمایشگر مجهز به ۴k برای نمایش جزئیات کوچک هر اسکن یا تصویر حین عمل جراحی بسیار مهم و حیاتی می باشد. در مانیتور های پیشرفته فناوری MVA ، زاویه دید گسترده ای را به تکنسین و جراح ارائه می دهد.

لازم به ذکر است مانیتور های مخصوص اتاق عمل ، برای اتصال وسایل جانبی مختلف نظیر : دوربین ها ، سایر رد یاب های حیاتی پورت های اتصالی مخصوصی به کار می رود.

معرفی مانیتور پزشکی سونی مدل LMD-1951MD

LMD-1951MD یک مانیتور پزشکی  ، LCD به ابعاد ۱۹ اینچ می باشد که دو سیستم تصویربرداری، HD با وضوح بالا و SD با کیفیت استاندارد را پشتیبانی می کند و پردازش رنگ به کمک یک پردازش گر سیگنال دیجیتالی ۱۰ بیتی می باشد.

مانیتور LMD -1951MD تمامی ورودی هایی نظیر : کامپوزیت ، RGB ، DVI-D و… را به صورت استاندارد پشتیبانی می کند همچنین مجهز به دو پورت آپشن داخلی سیگنال ورودی می باشد.

طراحی منحصر و قابلیت عدم نفوذ مایعات به صفحه LCD نمایشگر  امکانات گسترده ای برای نظافت و تمیز نمودن صفحه را برای کاربر ایجاد کرده است.

 

نکات لازم برای خرید یک مانیتور پزشکی

قبل از خرید یک نمایشگر پزشکی مواردی نظیر : ثبات رنگ در زوایای مختلف ،گزینه های مربوط به کالیبراسیون و این که با توجه به زمینه پزشکی مربوطه به صفحه شیشه ای ضد تایش نور را حتما لحاظ نمایید.

گواهینامه پوشش ضد میکروبی، ساختار مقاوم در برابر آب ، گواهینامه ایمنی و استفاده در محیط استریل پزشکی را حتما بررسی نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *