تعمیر لودسل و نمایشگر وزن

تعمیر لودسل و نمایشگر وزن

تعمیر لودسل و نمایشگر وزن– تعمیر برد الکترونیکی انواع نمایشگر لودسل صنعتی در دیجی برد، تعمیر نمایشگر وزن فیلیپس

لود سل و نمایشگر وزن

لودسل  نیروهایی نظیرگشتاور-کشش- فشاری و… را به نوعی سیگنال الکترکی تبدیل میکنند.مرسوم ترین مورد استفاده از  لودسل در هیدرولیک وپنوماتیک می باشد لودسل هایی که کرنش را اندازه گیری میکنند به واسطه کم هزینه بودن فرایند ساخت و تولید  در صنعت بسیار به کار می روند.

بدنه لود سل ها Load cell از جنس آلومینیوم یا فولاد ضدزنگ می باشد که خاصیت الاستیک  به این نمایشگر وزن می دهد.لود سل ها در ماژول های متنوعی طراحی و دیزاین می شوند لود سل های امروزه با بهره گیری از تکنولوژی نه تنها نوع و اندازه بار را اندازه گیری میکنند بلکه جهت بار را هم تعیین میکنند.

به طور معمول لودسل ها بر اساس پوند یا کیلوگرم گرید بندی می شوند.ورق های  کالیبراسیون موجود در هر لودسل ولتاژ برانگیختگی و حساسیت  فشار وارده بر گیج gaugeرا اندازه گیری می کنند.جهت اندازه گیری خروجی لود سل از نرم افزار انحصاری این دستگاه استفاده می شود.

در صورتی که از این دستگاه هوشمند در محیط های که دارای گاز های خورنده نظیرآب – بخار باشند استفاده شود حتما باید از فولاد ضدزنگ  به عنوان ساختار بنیادی باید استفاده شود.

مجموعه دیجی برد مفتخر به تعمیرات انواع لود سل های پیشرفته با آخرین تکنولوزی روز دنیا  می باشد . کارشناسان مجرب مجموعه آماده خدمت رسانی هستند.

 

نمایشگر وزن:

این تجهیز معمولا در تمامی دستگاه های صنعتی به صورت مجزا از لودسل ها طراحی می شوند و قابلیت اتصال های مختلف از نوع لودسل ها را دارند. می توانند اطلاعات را از طریق پروتکل های مختلف انتقال دیتا به دستگاه ها و یا کنترلر های بالادست خود مخابره کنند.

مشکلات نمایشگرهای لودسل:

  • دستگاه روشن نمی شود

  • سنسورها را شناسایی نمی کند

  • خطای ارتباطی دارد

  • بعد از روشن شدن ارور می دهد

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *