تعمیر فر صنعتی لینکولن Lincoln

تعمیر فر صنعتی لینکولن Lincoln

تعمیر فر صنعتی لینکولن Lincoln-  تعمیر تخصصی برد الکترونیکی انواع اجاق گاز های صنعتی در دیجی برد

معرفی اجاق گاز های صنعتی

فرهای صنعتی امروزی کیفیت ، استاندارد ، کارایی و سرعت بالایی را اتوماسیون مواد غذایی ایجاد نموده اند. استفاده از صفحه نمایش لمسی کنترلر به اپراتور قابلیت تنظیم فر را می دهد با استفاده از این اجاق های صنعتی هیچ نیازی به نصب هود در آشپزخانه نمی باشد .

هر فر صنعتی مجهز به دمنده هوا می باشد که هوای گرم شده از طریق صفحات جت بالایی و پایینی داخل اتاقک فر به کمک یک تسمه نقاله ای حرکت می کنند . مواد غذایی دائم از طریق نوار نقاله به داخل کوره وارد و از سمت دیگر خارج می شوند.

ارتفاع سینی های داخل فر به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابل جابجایی جهت تمیز کردن هستند و یک پورت اتصالی USB امکان برنامه ریزی و آپلود نرم افزار به کاربر را می دهند. در برخی فرهای صنعتی تسمه نقاله را می توان در جهت محور افقی تنظیم نمود .

معرفی فر صنعتی لینکون مدل ۱۶۰۰

اجاق گاز لینکولن سه گانه مدل ۱۶۰۰ بر روی یک کنترل دیجیتالی به همراه یک کلید جهت روشن و خاموش نمودن یک فلورسنت خلا کار می نماید که دمای تنظیم شده را برحسب درجه نمایش می دهد، همچنین سرعت تسمه نقاله ، چراغ نشانگر ترموستات و پیام های مشخصی برای عیب یابی را نمایش می دهد.

گستره دمایی این نوع اجاق گاز در محدوده ۲۵۰ تا ۵۷۵ درجه فارنهایت وزمان پخت قابل تنظیم بین ۱ تا ۳۰ دقیقه می باشد. از نقاط قوت این نسب از اجاق گاز دهانه ۳اینچی می باشد که فناوری پیشرفته برخورد هوای یکنواختی ،کیفیت پخت و همچنین زمان پخت را بهبود می بخشد.

پکیج کامل این اجاق گاز صنعتی شامل سه اجاق ، یک قفسه بلند برای هر صفحه فر، یک درپوش موتور و یک پایه به همراه چرخ جهت تسریع نمودن جابجایی این گاز صنعتی می باشد. نمای بیرونی اجاق لینکولن از جنس فولاد ضد زنگ است و هر کوره برای کار کردن یه یک اتصال الکتریکی ۱۲۰ ولت و یک اتصال گاز طبیعی نیاز دارد.

 

                        جدول مشخصات فر صنعتی لینکولن       Lincoln1600

 

عرض ۸۰ اینچ
عمق ۶۰ ۲/۱ اینچ
ارتفاع ۶۶ ۸/۳اینچ
ولتاژ ۱۲۰ولت
زمان پخت ۳۰-۶۰دقیقه
جنس بدنه استیل ضد زنگ
اندازه ورودی گاز ۲ اینچ
ساخت ایالت متحده امریکا
گستره دما ۲۵۰-۵۷۵ درجه فارنهایت
مدل نوارنقاله
نوع اتصال گاز طبیعی
تعدادشعله ۳
تعداد تسمه ۳
ویژگی های برجسته کمربند اسپلیت
نوع انتقال گرما تماس مستقیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *