تعمیر فرمان برقی الانترا هیوندای

تعمیر فرمان برقی الانترا هیوندای

تعمیر فرمان برقی الانترا هیوندای تعمیر تخصصی فرمان برقی انواع بنز بی ام و تویوتا لکسوس پورشه هیوندای کیا در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

الانترا هیوندای

هیوندای النترا یا هیوندای آوانته ، یک ماشین جمع و جور است که از سال ۱۹۹۰ توسط تولید کننده کره جنوبی هیوندای تولید می شود. الانترا در ابتدا با نام لانترا در استرالیا و برخی از بازارهای اروپا به بازار عرضه می شد. در استرالیا ، این به دلیل مدل مشابه Mitsubishi Magna Elante بود. به همین ترتیب ، در بازارهای دیگر ، نام Avante به دلیل شباهت آن با نام “Avant” آئودی ، که برای صف آرایی واگن های استیشن استفاده می شود ، استفاده نمی شود. این نام در سال ۲۰۰۱ (بجز کره جنوبی) در سراسر جهان به عنوان “الانترا” استاندارد شد.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

الانترا هیوندای نسل پنجم (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵):

نسل پنجم آوانته در آوریل ۲۰۱۰ در نمایشگاه بین المللی اتومبیل بوسان ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. این خودرو با نام تجاری “MD” برای سدان ، “UD” برای سدان های تولید شده در ایالات متحده و “JK” برای کوپه بود. برای بازار ایالات متحده و کانادا ، این موتور دارای یک پیشرانه ۱.۸ لیتری جدید بنزینی است. در بازارهای دیگر ، یک موتور ۱.۶ لیتری تزریق مستقیم بنزین با تولید ۱۰۳ کیلووات (۱۳۸ اسب بخار) و گشتاور ۱۶۷ نیوتن متر (۱۲۳ پوند فوت) مجهز به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک یا دستی جدید است. برای بازارهایی مانند خاورمیانه ، موتور ۱.۶-L نسخه MPI بود که ۱۲۸ اسب بخار قدرت ارائه می دهد.

فرمان برقی:

در نسل جدید خودروها علاوه بر سیستم هیدرولیکی یک سیستم برقی (EPS) نیز به آن اضافه شده‌است که شامل یک موتور برقی است و چرخاندن فرمان به وسیله راننده را سهولت می‌بخشد و به این شیوه عمل می‌کند که مانور فرمان به دست راننده موتور برقی را به کار انداخته و موتور نیز سیستم هیدرولیک را تحریک می‌کند و چرخ‌ها تغییر جهت می‌دهند.همچنین در برخی از خودروها سیستم هیدرولیک کاملا حذف شده و جای خود را به سیستم های الکترونیکی داده است.

 

مشکلات رایج فرمان های برقی الانترا

  • فرمان خطای سنسور زاویه دارد

  • خطای سخت افزاری می دهد

  • خطای الکتریکال موتور

  • خطای سنسور گشتاور

  • خطای ارتباطی

 

تعمیر فرمان برقی الانترا هیوندای

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *